تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۷۰۶۱۰
آئین تجلیل از عوامل و بازیگران نمایشواره اردیبهشت مقاومت با حضور خانواده معزز شهید روح الله عجمیان در سپاه کربلا برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آئین تجلیل از عوامل و بازیگران نمایشواره اردیبهشت مقاومت به همت معاونت فرهنگی هنری و سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار شد با حضور سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، مادر معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی از عوامل و بازیگران این نمایشواره همراه بود.

خانواده معزز شهید عجمیان پس از دیدن کلیپ نمایشواره اردیبهشت مقاومت که به‌مناسبت سالگرد بزرگداشت حماسه کربلای خانطومان، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بوستان ولایت ساری برگزار شد و در آن صحنه‌هایی از حماسه‌آفرینی‌های مدافعان حرم و نیز گوشه‌هایی از رشادت‌ها شهدا و از جمله لحظه شهادت شهید بزرگوارشان در راه دفاع از آرامش و عفت مردمان این آب و خاک، به صوت هنرمندانه به تصویر کشیده شده بود، برای قدردانی از عوامل آن در این برنامه حاضر شدند.

در این برنامه ضمن تجلیل از عوامل و بازیگران نمایشواره اردیبهشت مقاومت، لوح یادبود این نمایشواره نیز توسط مادر بزرگوار شهید مدافع حرم محمود رادمهر به خانواده معظم شهید عجمیان اهدا شد.

همچنین مادر شهید روح الله عجمیان ضمن تجلیل از کارگردان هنری این اثر فاخر، چفیه متبرک و اهدایی رهبر معظم انقلاب را نیز به بازیگر نقش شهید عجمیان در نمایشواره اردیبهشت مقاومت تقدیم کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴