BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - تصاویر/ مسافران تعطیلات عید فطر در نوشهر - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

تصاویر/ مسافران تعطیلات عید فطر در نوشهر

13 ارديبهشت 1401 ساعت 15:09

با شروع تعطیلات منتهی به ایام عید فطر، جاده‌های منتهی به شمال کشور که یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردش‌های مردم ایران بویژه ساکنان تهران در روزهای تعطیل است؛ شلوغ و شهر نوشهر همانند دیگر شهرهای مازندران میزبان این مسافران در این ایام است.


به گزارش بلاغ، با شروع تعطیلات منتهی به ایام عید فطر، جاده‌های منتهی به شمال کشور که یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردش‌های مردم ایران بویژه ساکنان تهران در روزهای تعطیل است؛ شلوغ و شهر نوشهر همانند دیگر شهرهای مازندران میزبان این مسافران در این ایام است.

در ادامه تصاویری سد خاکی آویدر نوشهر را مشاهده می‌کنید که اين سد  در 30 كيلومتري شرق نوشهر و در نزديكي پارك جنگلي سي سنگان واقع شده، تفرجگاه چشم نوازي براي دوست داران طبيعت است.

درياچه اي زيبا و بكر كه در نتيجه ي احداث سد خاكي ايجاد شده و به نام هاي درياچه و سد آويدر و يا درياچه و سد صلاح الدين كلا شناخته مي شود از امكانات اين منطقه مي تواند در زمينه ماهيگيري، اسب سواري، قايق سواري و دوچرخه سواري بهره برد.
 


کد مطلب: 461406

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/461406/2/تصاویر-مسافران-تعطیلات-عید-فطر-نوشهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com