کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

تصاویر/ پارک جنگلی سیسنگان پارکی در کنار دریا

12 فروردين 1401 ساعت 2:14

پارک سیسنگان شهرستان نوشهر از محبوبترین جاذبه های گردشگردی شمال کشور است که جنگل بکر و انبوه و ساحل زیبای این پارک میزبان گردشگرانی است که از اقصی نقاط مختلف کشور برای گذراندن تعطیلات خود راهی این منطقه میشود.


به گزارش بلاغ، استان مازندران با داشتن جاذبه‌های طبیعی و خدادادی یکی از استان‌های گردشگری در کشور محسوب می‌شود و همه‌ ساله میلیون‌ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی به این استان سرسبز سفر کرده و از مواهب خدادادی آن بهره‌مند می‌شوند.

یکی از مجموعه‌های تفریحی و توریستی که در استان مازندران توانسته است پویایی و سرزندگی به صنعت گردشگری استان ببخشد و در راستای ایجاد اشتغال موفق عمل کند، مجموعه پارک جنگلی و ساحلی سی‌سنگان است.

گفتنی است؛ در بخش جنگل امکاناتی از جمله کمپینگ اقامتی در محدوده‌های تفریحی، قطار تفریحی، دوچرخه‌سواری، مکان بازی ‌بچه‌ها، سوپرمارکت، سفره‌خانه، اسب‌سواری، مبلمان و باربی‌کیو، سرویس‌های بهداشتی و ... در این پارک وجود دارد.

همچنین وجود امکانات در بخش ساحل شامل بازی‌های تفریحی دریایی، قایق‌رانی، جت‌اسکی، اسکی روی آب، پدالو و تفریحات ساحلی و  امکانات بازی برای بچه‌ها، انواع امکانات سرویس‌دهی به مسافران مانند سوپرمارکت، سفره‌خانه، فست‌فود، کافی‌شاپ، بوفه، رستوران، هلال‌احمر، نمازخانه و ... باعث شده که هر ساله میلیون‌ها مسافر از این پارک بازدید کرده و ضمن رضایت‌مندی کامل محل را ترک کنند.


کد مطلب: 460636

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/460636/2/تصاویر-پارک-جنگلی-سیسنگان-پارکی-کنار-دریا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com