تاریخ انتشارجمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۴۶۰۶۳۶
پارک سیسنگان شهرستان نوشهر از محبوبترین جاذبه های گردشگردی شمال کشور است که جنگل بکر و انبوه و ساحل زیبای این پارک میزبان گردشگرانی است که از اقصی نقاط مختلف کشور برای گذراندن تعطیلات خود راهی این منطقه میشود.
۱۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ، استان مازندران با داشتن جاذبه‌های طبیعی و خدادادی یکی از استان‌های گردشگری در کشور محسوب می‌شود و همه‌ ساله میلیون‌ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی به این استان سرسبز سفر کرده و از مواهب خدادادی آن بهره‌مند می‌شوند.

یکی از مجموعه‌های تفریحی و توریستی که در استان مازندران توانسته است پویایی و سرزندگی به صنعت گردشگری استان ببخشد و در راستای ایجاد اشتغال موفق عمل کند، مجموعه پارک جنگلی و ساحلی سی‌سنگان است.

گفتنی است؛ در بخش جنگل امکاناتی از جمله کمپینگ اقامتی در محدوده‌های تفریحی، قطار تفریحی، دوچرخه‌سواری، مکان بازی ‌بچه‌ها، سوپرمارکت، سفره‌خانه، اسب‌سواری، مبلمان و باربی‌کیو، سرویس‌های بهداشتی و ... در این پارک وجود دارد.

همچنین وجود امکانات در بخش ساحل شامل بازی‌های تفریحی دریایی، قایق‌رانی، جت‌اسکی، اسکی روی آب، پدالو و تفریحات ساحلی و  امکانات بازی برای بچه‌ها، انواع امکانات سرویس‌دهی به مسافران مانند سوپرمارکت، سفره‌خانه، فست‌فود، کافی‌شاپ، بوفه، رستوران، هلال‌احمر، نمازخانه و ... باعث شده که هر ساله میلیون‌ها مسافر از این پارک بازدید کرده و ضمن رضایت‌مندی کامل محل را ترک کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴