تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۵۴۲۹۰
کانون مساجد و محلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران توانست 420 بسته گوشت هریک به میزان یک‌ونیم کیلوگرم، معادل یک میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، کانون مساجد و محلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران توانست 420 بسته گوشت هریک به میزان یک‌ونیم کیلوگرم، معادل یک میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرد.

علی مومنی معاون مساجد و محلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این برنامه به خبرنگار ما اظهار کرد: این بسته ها توسط 17 کانون فرهنگی هنری شهرستان قائم‌شهر بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

وی افزود: با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر نیازمندان بترتیب افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست، خانواده زندانیان و غیره شناسایی و تحویل داده شد.
مومنی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: هدف از این کار لبیک گویی به امر رهبری  در خصوص گسترش کمک مومنانه و مواسات بوده که به قشر آسیب دیده ار بیماری کرونا باید نگاهی ویژه داشت.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد:کانون‌های فعال و دارای مجوز را برای توزیع این اقلام انتخاب کردیم تا این مهم را بدرستی انجام دهند که البته برخی از این کانون‌ها خودشان با کمک خیرین اقلام دیگری را به گوشت ها اضافه کردند و به خانواده ها تحویل دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰