تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۴۶۵۰۹
تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران و خبرنگاران حامی در دیداری دوستانه به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت مدافعین سلامت به مصاف هم رفتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران و خبرنگاران حامی در دیداری دوستانه به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت مدافعین سلامت به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در مجموعه ورزشی دانشگاه تهران برگزار شد در نهایت خبرنگاران حامی تهران سه بر دو برابر رسانه ورزش مازندران به پیروزی رسیدند.

ابتدا در نیمه نخست، خبرنگاران حامی که از بازیکنان لیگ برتری سود می بردند با یک گل از مازندرانی‌ها پیش افتادند و در ادامه رسانه ای ها دو بار توسط صمدی و سید احمد حسینی موفق شدند دروازه خبرنگاران حامی را باز کنند تا نیمه نخست با برتری رسانه ورزش مازندران به پایان برسد.

در نیمه دوم هم رسانه ورزش مازندران بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و بارها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه میزبان خود ایجاد کردند اما موقعیت‌ها با بی دقتز هدر رفت.

در ادامه رو دو ضد حمله خبرنگاران حامی موفق شدند از رسانه ورزش مازندران پیش بیافتند تا در نهایت این دیدار، بانتیجه سه بر دو به سود خبرنگاران حامی به پایان برسد.

رسانه‌ای ها که از ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق فوتبال ایران سود می بردند؛ در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کردند و نمایش خوبی داشتند.

مرتصی اسدی، محمد منصوری و مجتبی ترشیز بازیکنان سرشناس خبرنگاران حامی در این دیدار بودند و گل های این تیم نیز توسط مهدى بيگى، آرش رضوانى و محمد منصورى زده شد.

پیش از آغاز این دیدار نیز؛ در حرکتی فرهنگی و ارزشمند به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، رسانه ای ها در ادامه اقدامات فرهنگی خود، با در دست داشتن تمثال شهدای مدافع حرم مازندران و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

همچنین تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق کشور به تیم خبرنگاران حامی اهدا شد و مهدی رضی کاپیتان تیم رسانه نیز تمثال شهدای مدافع حرم مازندران را به تیم حریف تقدیم کرد تا از این طریق اعضای تیم رسانه ورزش مازندران یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بدارند.

پیش از آغاز دیدار دو تیم در میانه میدان گرد هم آمدند و از احمد محمدى فرزند شهيد عليرضا محمدى تجلیل کردند.

عکاس: اکبر قاسمپور و یاسر نتاج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷