تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۳۶۳۹۲۶
به رسم هرساله و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای فراهم آمدن شرایط مساعد ادامه تحصیل، جشن نیکوکاری با نام مهر عاطفه‌ها به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش نکا در هنرستان دخترانه شهید چمران این شهرستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در این مراسم عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا با اشاره به لزوم آموزش رعایت حقوق اجتماعی دیگران به فرزندان، خاطرنشان کرد: در رانندگی خود، در مورد مسئولیتی خود، در دور ریختن زباله منزل خود و دیگر رفتارهای اجتماعی باید حقوق دیگران را رعایت کنیم.

وی افزود: باید فرزندان خود را زنجیره‌ای و پیوسته تربیت کنیم نه به صورت مقطعی که از نمونه‌های آن می‌توان به نوع خرید مردم در شرایط کنونی که برخی برای کل سال خود خرید می‌کنند و گویی برخی منازل تبدیل به فروشگاه شده‌اند نام برد.

فرماندار شهرستان نکا خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد همه ما به سمت مراکز خرید هجوم ببریم خود عامل مشکل می‌شود مانند اینکه قرار باشد جمعیت زیادی از یک در با ظرفیت مشخص داخل شوند که به یقین عده زیادی دچار مشکل می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: باید رعایت حقوق دیگران در رفتار اجتماعی خود را لحاظ کنیم و این رفتار اجتماعی را در چاچوب رعایت عرف و شرع و قانون به یکدیگر به خصوص فرزندان خود آموزش دهیم که در این صورت یک جامعه سالم در همه ابعاد می‌توانیم تربیت کنیم.

وی گفت: اگر بین مردم و مسئولان در همه حوزه‌ها همراهی وجود داشته باشد در بسیاری از کارها موفق خواهیم شد پس اول برای خود نسخه بپیچیم و بعد دیگران را به رعایت نکات توصیه کنیم.

توحیدی مقدم شرکت در جشن عاطفه‌ها را یکی از اقدامات و رفتارهای اجتماعی مناسب برشمرد و تصریح کرد: باید علاوه بر حوزه‌های اجتماعی در بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیز با هم همراه باشیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی یکی از نظام‌های تأثیرگذار دنیا است که هم وفور نعمت و هم امنیت داریم و هم پیشرفت‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی داشته‌ایم که البته باید در اره پیشرفت فرزندان دیگران را نیز در کنار فرزندان خود ببینیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷