تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۳۲۹۱۹۹
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه وسوادکوه شمالی از اجرای نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس این دوشهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، جهانگیر آذری طی گفت‌وگویی با اشاره به اجرای مانور زلزله اظهار کرد: نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در دو شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی اجرا شد.

وی به اجرای مطلوب مانور سراسری زلزله با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های ذیربط مانوردر سال‌های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: امسال به دلیل همزمانی با حادثه تلخ زلزله در استان کرمانشاه که منجر به فوت و مصدومیت جمع کثیری از هموطنان ما شد، اهمیت اجرای این مانور در سطح مدارس چند برابر می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه وسوادکوه شمالی بر اجرای این مانور در کلیه مدارس و مهدهای کودک سطح شهرستان تاکید و اظهار کرد: مدارس می‌بایست به عنوان پایگاه‌های محلی مدیریت بحران، ظرفیت‌سازی شوند تا در زمان وقوع بحران بتوانند خدمات ضروری را به مردم ارائه دهند.

آذری با اشاره به اهمیت موضوع آموزش گفت:در حال حاضر مباحث امداد و نجات و مقابله با بحران‌ها در قالب طرح دادرس(دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در مدارس آموزش داده می‌شود و اجرای مانور زلزله در راستای تحقق یکی از سر فصل‌های این آموزش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مانور فرمانداری‌ها، آموزش پرورش، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، کانون‌های دانش آموزی هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات رسان مشارکت داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴