تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۳۲۰۱۸۶
سومین سالگرد گرامیداشت دو تن از شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن، با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، سومین سالگرد گرامیداشت دو تن از شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن، با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پس از ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع‌مقدس، خاطرات رشادت‌ها و ازخودگذشتگی آن سال‌ها توسط یادگاران دفاع مقدس بیان شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن در سومین سالگرد گرامیداشت شهدای گمنام تدفین شده در این دانشگاه، اظهار کرد: خدا را شاکریم که برای سومین سال متوالی مراسم بزرگداشت دو تن از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه برگزار می‌شود.

محمود صمدی‌لرگانی با تشکر از بسیج‌دانشجویی و روسای دستگاه‌های اجرایی برای همکاری در برگزاری بزرگداشت شهدای گمنام، عنوان کرد: یادواره شهدا بخشی از فرهنگ غنی اسلام است و باید بیش‌ازپیش به این مراسمات توجه کنیم چراکه ما هرچه داریم از شکوه و عزمت کشورمان را مرهون خون این شهدا هستیم.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ اسلامی، متذکر شد: امروز در عصری قرار داریم که مردم ذهنشان درگیر پیشرفت‌های نوین شده و این موضوع نباید ما را از هدف اصلی خودمان یعنی احیای فرهنگ غنی اسلامی فاصله دهد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تنکابن فرهنگ شهادت و ایثار را موجب قوام و دوام بیشتر جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم همه‌ساله میزبان این نوع مراسمات باشیم.

این مسئول در پایان گفت: شهدا نزد خداوند مقاومی دارند که تکریم و یا غفلت ما ذره‌ای از اجر این عزیزان کم نمی‌کند ولی اجرای این مراسم موجب فاصله نگرفتن ما از حقایق انسانی و اسلامی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴