تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۱۳۴۹۵
فرمانده سپاه ناحیه ساری به اجرای ۴۵۷برنامه محوری و ۴۵برنامه شاخص در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت:امسال رژه ۳۱شهریور با حضور گردان های بیت المقدس، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع) درمیدان شهید قاسمی ساری برگزار می شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی خادم فرمانده سپاه ناحیه ساری به اجرای ۴۵۷برنامه محوری و ۴۵برنامه شاخص در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت:امسال رژه ۳۱شهریور با حضور گردان های بیت المقدس، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع) درمیدان شهید قاسمی ساری برگزار می شود.

وی  تجلیل از بانوان ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی، خاطره گویی در مدارس، برپایی نمایشگاه های اقتصادمقاومتی، عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای رژه 31شهریور و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی در جمع عزاداران حسینی را از دیگر برنامه‌های این هفته در ساری برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه ناحیه ساری اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای جهادی با همکاری سپاه ناحیه رفع محرومیت از منطقه پشتکوه ساری را متعهد شدند.

خادم با بیان اینکه در گام اول مسئله آبرسانی این منطقه مرتفع شده، افزود: آسفالت3.5کیلومتر از راه دسترسی به منطقه پشتکوه و برق رسانی به روستاهای این منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی به فعالیت فرهنگی 6روحانی اعزامی از سوی سپاه ناحیه ساری در این منطقه اشاره کرد و از اعزام سفیران سلامت به این منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.

فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای حفظ روستائیان در این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: تلاش داریم با برگزاری دوره های مهارت آموزی و اعطای تسهیلات، زمینه کارآفرینی و خوداشتغالی در این منطقه فراهم شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما