تاریخ انتشارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۳۱۲۱۸۱
مراسم پیوند ازدواج برادر شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در روز عید سعدید غدیر خم و در گلزار شهدای شهرستان نکا در جوار قبر مطهر این شهید برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در حاشیه مراسم سالروز عید سعید غدیر خم محسن مشتاقی در گفت‌وگو با خبرنگار پیک نکا با اشاره به چرایی برگزاری این مراسم در گلزار شهدا، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این مراسم در گلزار شهدا این بوده که خود را مدیون شهدا می‌دانیم.

وی افزود: از نظر ما تفاوتی نیز میان شهدای جنگ تحمیلی و سایر شهدا از جمله شهدای مدافع حریم ولایت وجود ندارد چراکه همه آن‌ها از جان خود گذشته و به علت فداکاری آنان امرو ما در آرامش و امنیت کامل مراسم شاد خود را در کشوری که در پیرامون آن ناامنی موج می‌زند برگزار می‌کنیم.

برادر شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در ادامه در بیان نصیحتی به سایر جوانان، خاطرنشان کرد: هرچند در مقام نصیحت نستیم اما از جوان‌ها خواهشمندیم که تا جای ممکن در زمینه ازدواج و به خصوص در فرعیات آن که شاید اهمیت چندانی هم نداشته باشد، آسان بگیرند.

در پایان وی به بیان چرایی این مطلب پرداخت و گفت: چراکه ازدواج عاملی برای جلوگیری از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که اگر آن را با تجملات و بسیاری از مسائل حاشیه‌ای گره بزنیم در آینده زندگی مشترک مشکلات و ناملایمات فراوانی دامن‌گیر جوانان می‌شود.

در ادامه تصاویر این مراسم قابل مشاهده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما