تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۲۲۰۶۷۶
پروژه ساخت مدرسه چهار کلاسه مرحوم سیدصالح مقیمی توسط خیر بابلی میرمقیم مقیمی در روستای درزیکلای این شهرستان آغاز شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، آیین کلنگ‌زنی مدرسه مرحوم سیدصالح مقیمی در روستای درزیکلای نصیرایی بابل با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم همت احمدی ریاست اداره آموزش و پرورش بابل با اشاره به روند ساخت اماکن آموزشی اظهار کرد: امروز دیگر بر اساس برخی هیجانات تصمیمی برای ساخت‌ و ساز اماکن آموزشی و تربیتی در سطح شهرستان بابل گرفته نمی‌شود.

وی افزود: ساخت اماکن آموزشی باید بر اساس آمایش سرزمینی و ظرفیت‌های مناطق باشد، با این روند می‌توان به پراکندگی آموزشی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود دست یافت.

احمدی در پایان تصریح کرد: امروز که شاهد کلنگ‌زنی مدرسه مرحوم سیدصالح مقیمی توسط فرزندخلف ایشان سیدمقیم مقیمی در بخش گتاب هستیم دو مقوله تراکم جمعیت و استعداد منطقه‌ای باعث اجرای این پروژه شده است.

در ادامه مراسم محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در سخنانی کوتاه با تقدیر از عملکرد شایسته خیر بابلی و حضور در عرصه ساخت و احیای مکان‌های آموزشی از جمله مدرسه مرحوم سیدصالح مقیمی گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران در همه امورات همدلی، همکاری و مشارکت مردم است، امروز با توجه به همه مشکلات موجود شاهد حضور خیران مدرسه‌ساز در عرصه تعلیم و تربیت هستیم و مدرسه‌سازی نمونه بارز مشارکت مردم در عرصه خدمات اجتماعی در ایران اسلامی است.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امام‌جمعه بخش گتاب با اشاره به برکات مدرسه‌سازی در جامعه و اجر معنوی این امر خداپسندانه اظهار کرد: خیرین در وجود خود من و منیت را از بین می برند و در راه اهداف انسان دوستانه و رضایت خداوند متعال قدم در راه خیر می‌گذارند.

وی افزود: خوشحال هستیم یک سید عاشق ولایت و رهبری قدم در راه خیری گذاشته که برکات آن شامل همه مردم منطقه و پدر مرحومش خواهد شد.

در پایان این مراسم سیدمقیم مقیمی نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها و خیری که هزینه ساخت این مدرسه را متقبل شده در سخنانی مشکلات مردم منطقه را به مسئولان حاضر علی‌الخصوص فرماندار بابل انتقال داد.

به گزارش بابل نوین پروژه ساخت مدرسه چهار کلاسه مرحوم سیدصالح مقیمی با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال توسط خیر جوان بابلی سیدمقیم مقیمی پیش از ظهر امروز آغاز به کار کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما