تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۰۸۹۵۶
اعضای تیم رسانه ورزش مازندران به همراه مسئولین و جمعی از ورزشی ها به دیدار مربی سازنده فوتبال رفتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت؛ در ادامه اقدامات فرهنگی تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران ، عصر روز سه شنبه 22 تیر اعضای این تیم به همراه مسئولین ورزشی و جمعی از مربیان و پیشکسوتان ورزش شهر ساری به دیدار رجبعلی خاکساریان مربی پیشکسوت و سازنده فوتبال شهر ساری رفتند .

در این دیدار به همراه تیم رسانه ورزش مازندران ، حسین دلیری ( رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ) ،هادی خلردی و حمید رسولی ( نایب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان مازندران ) ، محمد حسن محمدی کیادهی ( مدیر عامل باشگاه استقلال ساری ) ، سعید نجاریان ( رئیس هیات فوتبال ساری و مدیر عامل باشگاه شهروند ساری ) ، سعید بسطامی ( دبیر هیات فوتبال شهرستان ساری ) و جمعی از مربیان و پیشکسوتان فوتبال حضور داشتند .

رجبعلی خاکساریان یکی از مربیان سازنده و قدیمی فوتبال استان مازندران و شهر ساری است که بازیکنان زیادی را از تیم قدیمی و ریشه دار " ساری جوان " به فوتبال کشور معرفی کرده است .

در این دیدار صمیمی این مربی سازنده فوتبال از خاطرات گذشته خود گفت و از حضور بازیکنان سابق خودش و همچنین حضور مسئولین ورزشی و سیاسی شهر در منزلش خوشحال شد .

رجبعلی خاکساریان به دلیل کسالتی که دارد خانه نشین شده است و به همین دلیل از مسئولین شورای شهر و هیات فوتبال تقاضا کرد تا نام ساری جوان را برای همیشه زنده نگه داشته باشند . دو عضو ورزشی شورای شهر ساری به همراه مسئولین هیات فوتبال این قول را به این مربی دادند تا خواسته وی را براورده کنند.

در پایان این دیدار حاضرین عکس های یادگاری ای با این مربی ارزنده و سازنده فوتبال مازندران انداختند .

گفتنیست تیم ساری جوان همیشه در دهه شصت تیمش جز مدعیان فوتبال شهر بوده وچون بیشتر بازیکنان تیم بزرگسالانش را  نوجوانان وجوانان تشکیل میدادند به همین خاطر در بیشتر اوقات در این رده های سنی تیمش عنوان کسب میکرد.

رجبعلی خاکساریان ، علاوه بر مربیگری یکی از بهترین داوران فوتبال ساری واستان در دهه ۵۰ و۶۰ بود که بخاطر علاقه به کار مربیگری از داوری کنار کشید .

شاید خیلی ها از قدیمی های فوتبال شهر زمین کوچک پشت جایگاه ضلع شمالی ورزشگاه متقی ساری که در مجاورت درب پشتی دبیرستان ۲۹ آبان را بیاد داشته باشند که سالها در این فضای کوچک ساریجوان در دهه ۵۰و۶۰ تمرینات خود را انجام میداد .

بازیکنان بزرگی همچون رضا تقوی،ابوالقاسم حبیب نژاد،گل محمد وفایی نژاد،باب ا...طاهری،اسفند ملکی،دکترمسعود احمدی عضو کنونی شورای شهر،مجتبی احمدی،عبدالحسین برزگر،فرزاد ملکی،مجید فلاحت پیشه،عسگری علوی،علی خاکسار،امیر ماجانی وشیث رضایی ، میرهانی هاشمی ، مصطفی عاقلی و ...در این تیم حضور داشته اند وتوپ زده اند.

چه خوب است در زمان حیات به یکدیگر گل بدهیم ، نه زمانیکه طرف رفت زیر خاک روی  گورش گلهای گران قیمت  بگذاریم ، تا زنده هستیم گل دادن را مرسوم کنیم تا از طرف مقابل  لبخند ومحبت بگیریم  تا محبتها زیاد شود  چون مرده نمیتواند بروی شما لبخند بزند و تشکر کند .

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰