تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۲۰۷۵۵۹
رقابت‌های فوتسال جام رمضان فریدونکنار که از 14 شب گذشته با حضور 28 تیم در سالن شهدای فریدونکنار آغاز و برگزار شد با دیدار نهایی میان دو تیم شهید سیدمنصور حسینی کاردگرمحله و شادروان کجوری بابلسر به پایان رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، رقابت‌های فوتسال جام رمضان فریدونکنار که از ۱۴ شب گذشته با حضور ۲۸ تیم در سالن شهدای فریدونکنار آغاز و برگزار شد با دیدار نهایی میان دو تیم شهید سیدمنصور حسینی کاردگرمحله و شادروان کجوری بابلسر به پایان رسید.
 
در دیدار بسیار تماشایی فینال رقابت‌های فوستال جام رمضان فریدونکنار در حالی دو تیم شهید حسینی و شادروان کجوری به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فوتسال شهید شالیکار در دیدار رده‌بندی دکوراسیون خانه رویایی را با شکست بدرقه کرد.
 
در دیدار نهایی نیز در یک بازی یکطرفه نماینده فریدونکنار با نتیجه ۵ بر یک از سد حریف خود گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد.
 
همچنین دیدار پنالتی کشی نیز علی ابراهیمی از کاردگرمحله و ایمان کجوری از بابلسر برگزار شد که این بار این کجوری بود که از سد حریف خود گذشت و جایزه دوچرخه را از آن خود کرد.
 
در حاشیه این رقابت‌ها از فرزندان شهدای مدافع حرم، محمد شالیکار و علی عابدینی و شهید امنیت روح‌الله سلطانی نیز تجلیل به عمل آمد.
 
از سوی هیئت فوتبال فریدونکنار از تماشاگران نمونه این دوره از رقابت‌ها و داوران فریدونکناری نیز تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰