تاریخ انتشارجمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۳۷۲۷۰۹
خانم کلینتون:نتیجه تحریم‌ها این باید باشد که دولتی برسرکار آید که "نفت بفروشد و کالا وارد کند"
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،  جعبه سیاه فتنه88هنوز رمزنگاری و رمز گشایی‌کامل نگردید وهرسال که می‌گذرد ابعاد جدیدی از رموزآن کشف می‌گردد، تا جایی‌که امروز براحتی می‌شود اثبات کرد که فتنه88یک ماموریت ویژه برای براندازی اقتصادی جمهوری اسلامی دریک فرآیند 10ساله یعنی از88 تا98 بوده است.
 
"راهبرد "یک دهه انقلاب را درحوزه پیشرفت_تکنولژیک" نشان می‌دهد و به همین منظور بود که جهت دشمنی دشمنان هم از ترور "مطهری‌ها" به  "احمدی روشن‌ها" به اصطلاح "شیفت" پیدا می‌کند و تغییر جهت می‌دهد چرا که "پیشانی پیشرفت" ایران اسلامی، ورود و عبور از  "دروازه" حدود 500نوع علم فوق مدرن امروزجهان یعنی"تکنولژی‌هسته‌ای" است.
 
رهبری در فروردین 88 درمشهد مقدس اعلام می‌کند دهه چهارم انقلاب دهه "پیشرفت وعدالت" است و ماموریت انقلاب ونظام را تمرکز بر ایجاد یک "جهش اقتصادمحور" تعریف می‌نمایند.
 
دراردیبهشت 88 درکردستان ابعاد جدیدی از نیاز به جهش_اقتصادی را تبیین کردند و فرمودند، درصورت عدم پیشرفت، انقلاب اسلامی بی فایده خواهد بود و نتیجه‌ای نخواهد داشت و رمز این بی فایدگی وابستگی به نظام سلطه خواهد بود
 
درخرداد 88 که فتنه آغاز شد ناگهان مشاهده می‌شود که یکی از سران فتنه با مصاحبه با یک هفته نامه انگلیسی بجای پایه‌گذاری و ریل‌گزاری مبتنی بر ماموریت انقلاب ونظام درحوزه اقتصاد "دستور_شلیک_به_رهبری" راصادر می‌کند و این یعنی بجای جهش_اقتصادی  به تنش_امنیتی  شیفت داده شد.
 
10روز پس ازاین مصاحبه، تحریم سنگین و به اصطلاح فلج کننده توسط کنگره آمریکا بدون هیچ مخالفتی تصویب و مذاکرات قطع و ایران پرآشوب و ادبیات دشمنان جمهوری اسلامی‌هم تند و ضدامنیتی شد.
 
🔴و اما فرجام ایجاد آشوب در ایران چه شد:
 
1-نظریه مذاکره برای رفع تحریم‌ها غالب شد.
 
2-درشرایطی‌که منابع اورانیوم تا5میلیون سال آینده برای بشر ذخیره انرژی دارد و برای‌ همین "اتحادیه جهانی‌هسته ای" اعلام کرد: تا سال2015، هر 5روز یک نیروگاه هسته‌ای تاسیس می‌شود و کشورهایی‌ که تا سال 2040 همچنان متکی به "فروش نفت" باشند به فروپاشی خواهند رسید. در ایران با دولت‌سازی مبتنی بر مذاکره، منابع انسانی‌ هسته‌ای و منابع استراتژیک و همچنین راکتورها بتن ریزی وبه اصطلاح فریز شد.
 
3- درخاطرات خانم کلینتون آمده که نتیجه تحریم‌ها این باید باشد که دولتی برسرکار آید که "نفت بفروشد و کالا وارد کند"، البته من می‌گویم "نفت بدهد و جای آن کالا بگیرد"...
 
این جمله خانم کلینتون نتیجه فرآیند فتنه 88 تا 98 است که "کاشت" بذر آن درسال88 درخیابان‌های تهران شکل گرفت و درطول این سال‌ها با مذاکره  مرحله داشت انجام شد و قرار شد در40سالگی انقلاب اسلامی، یعنی درسال 98به مرحله برداشت برسند که البته شکست خوردند هرچند نظام اسلامی و امت با شکوه  و با بصیرت هزینه‌های زیادی دادند .
 
یکی ازنویسندگان مصری اخیرا نوشت: در سال 1979در ایران انقلاب شد، و همان سال ما(مصر) "کمپ دیوید"را امضاء کردیم و شدیم متحدآمریکا درمنطقه، حال ایران ماهواره به فضا پرتاپ می‌کند و تکنولوژی پیشرفته اتمی دارد و ما فناوری تله موش را هم نداریم.
 
-رجب ضفروف(مدیر مرکز مطالعات ایران در روسیه) در مصاحبه با برنامه افق VOAصدای آمریکا،گفت: "به حیرت می‌آیم که چه جوری ایران در شرایط تحریم و تهدیدات جهانی با این همه فشار اقتصادی – سیاسی‌، که برعلیه ایران است، این همه دستاورد داشته است، آنچه که ما از مسکو می‌بینیم حیرت انگیز است. رتبه 9 دردنیا درحوزه نانو تکنولژی‌، که تا سال 2017 به رتبه4 دنیا رسیدن، دستاورد کوچکی نیست و..."
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲