فراموش نکنیم، باور و معرفت نسبت به امام زمان(عج)، اولین وظیفه هر منتظر است. و نشر آثار اهل‌بیت(ع) از دیگر وظایف کسانی است که ادعای انتظار فرج را دارند.
۰
plusresetminus
رقاصی مختلط به بهانه نیمه‌شعبان در قائم‌شهر!/ خجالت نمی‌کشید، با امام زمان(عج) هم آری؟!+فیلم
به گزارش بلاغ، سالروز میلاد امام عصر(عج) در مازندران به گونه‌ای سپری شد که مردم مومن، متعهد و ولایتمدار دیار علویان در جای‌جای این خطه پهناور به هر طریقی که آیین اسلامی‌مان اجازه می‌داد، عرض ارادت و احترامشان را به ساحت مقدس حضرت حجت(عج) اعلام کردند.
 
اما در برخی نقاط استان، برگزارکنندگان جشن‌های میلاد حضرت مهدی(عج) مراعات حقوق اهل‌بیت(ع) را نکرده و این جشن را به محفلی برای ترانه‌خوانی و رقاصی‌های مختلط شبانه تبدیل کردند.
 
حال جای بسی‌تامل دارد که هدف اصلی برگزاری جشن‌ میلاد منجی عالم بشریت چیست؟ یقینا متفق‌القول بر این باوریم که این ایام باید فرصتی برای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه باشد نه آنکه با این حرکات ناشایست قلب نازنین امام عصر(عج) را به درد آوریم. فراموش نکنیم، باور و معرفت نسبت به امام زمان(عج)، اولین وظیفه هر منتظر است. و نشر آثار اهل‌بیت(ع) از دیگر وظایف کسانی است که ادعای انتظار فرج را دارند.
 
مسئولان برگزاری مناسبت‌های دینی و ملی به‌ویژه مناسبت‌های شادی و سرور در شهرهای مختلف مازندران، نباید به کسانی که از هر روزنه‌ای برای ولنگاری و اباحی‌گری استفاده می‌کنند، اجازه جولان و ترک‌تازی دهند که علاوه بر هتاکی به این مناسبت‌های مقدس، زمینه‌های گسترش فساد و ابتذال را آنهم در استانی که مهد علویان و سادات فاطمی است، فراهم آورند.
 
واقعاً با وجود اینهمه مسئولان مدعی دین و دیانت در مازندران و اینهمه روحانیت متعهد، چرا در اغلب مناسبت‌های مبارک باید شاهد این همه نقض غرض باشیم؟.
 
آیا وقت آن فرا نرسیده تا اولیای‌امر، به‌خصوص دستگاه‌های فرهنگی و دینی به این موضوع فوق‌العاده نگران‌کننده رسیدگی کرده و اجرا و مجریان آن را سروسامان دهند؟!
 
و چه زیبا گفت شاعر:
 
در آن مجلس که شور و بی‌شعور است      چراغ معرفت‌ها سوت و کور است

دریافت فیلم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴