تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۶۱۲۰
ثبت نام از داوطلبان انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستاهای مازندران در روز تعطیل نیز ادامه داشت.
۰
plusresetminus
روز آرام پنجمین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا در مازندران
به گزارش خبرنگار بلاغ،در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرهای مازندران، آمار کاندیدای شهرستان عباس آباد به 121 نفر سید.
آمار کاندیدای شهرستان عباس آباد به 121 نفر سید
بر اساس گزارش رسیده از ستاد انتخابات عباس آباد،۴۰داوطلب ازحوزه شهری که از  میان ۲۰نفراز شهرسلمانشهر،۱۰نفر از کلارآباد و۱۰ نفراز عباس آبادمی باشند.
در حوزه روستایی نیز تا این لحظه ۸۱ نفر گزارش شد که 38 نفر از روستاهای سلمانشهر، ۷نفر از روستاهای کلارآباد و ۳۶نفراز روستاهای عباس آباد ثبت نام کردند.
269 داوطلب در انتخابات شورای قائمشهر ثبت نام کردند
همچنین به گزارش خبرنگار بلاغ در قائم شهر،علی پیرفلک امروز ، تعداد ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در دو شهر قائم شهر و ارطه و روستاهای بخش مرکزی شهرستان را تاکنون 269 نفر اعلام کرد.
فرماندار قائم شهر افزود: از این تعداد 81 نفر در قائم شهر ثبت نام کردند که 36 نفر نهایی و 45 نفر در مرحله ثبت اولیه هستند.
پیرفلک افزود: از شهر ارطه 40 داوطلب ثبت نام کردند که 17 نفر تاکنون موفق به ثبت نهایی نام خود شدند همچنین از روستاهای بخش مرکزی 148 ثبت نام اعلام شد که 121 مرد ثبت نهایی و 27 مورد در مرحله پیش ثبت نام قرار دارند.
 
38نفر داوطلب انتخابات سیمرغ شدند
 شهرستان سیمرغ هم در حوزه روستایی ۳۱ نفر و  حوزه شهری ۷ نفر کاندیدا شدند.
 
ثبت نام 259 نفر از کاندیدا در انتخابات شورای شهر و روستای نکا
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نکا،آمار کاندیدای شورای شهر و روستا تادیروز 30 فروردین 259 نفر اعلام آمادگی کردند. که در حوزه شهری نکا 31 نفر و در حوزه روستا های بخش مرکزی 108 نفر ،همچنین در حوزه روستایی بخش هزار جریب 120 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.
کاندیدای انتخابات شورا در نوشهر به 281 نفر رسید
همچنین به گزارش خبرنگار بلاغ در نوشهر،دبیر ستاد انتخابات فرمانداری نوشهر با اشاره به حضور چشمگیر نامزد ها در نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پنجمین روز ثبت نام افزود : با نام نویسی ۹۶ داوطلب در امروز جمع ثبت نام کنندگان برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نوشهر به ۲۸۱ نفر رسید .
مهندس مرادی در ادامه ابراز کرد : از این تعداد داوطلبان، ۲۳۷نفر برای نامزدی شوراهای اسلامی مناطق روستایی بخش مرکزی، ۶۴ نفر در روستاهای بخش کجور ،۲۷ نفر شورای اسلامی شهر نوشهر ،۴ نفر در شورای شهر کجور و ۳ نفر هم در شورای شهر پول نام نویسی کرده اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴