تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۵۹۴۸۴
یکی از مراجع تقلید در قم با اشاره به برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام گفت: علمای جهان اسلام به دنبال خشک کردن ریشه‌های تفکر تکفیری هستند.
۰
plusresetminus
بلاغ- آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری که صبح امروز در قم آغاز به کار کرد با اشاره به اینکه بیش از علمای جهان اسلام از ۸۳ کشور در این کنگره شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در این کنگره می‌خواهیم درباره یکی از مشکلات بزرگ جهان اسلام، یعنی اعمال و افعال شوم تکفیری‌ها سخن بگوییم.

وی ادامه داد: این گروه‌های تکفیری هم به اسلام و هم به مسلمین و هم به بشریت ضربه می‌زنند و وظیفه ما این است در این شرایط انگیزه‌های این گروه منحرف را بررسی کنیم و افکاری را که آن‌ها را به طرف جهنم سوق می‌دهد شناسایی کنیم و آن‌ها را خشک کنیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: تا کی بنشینیم و شاهد هتک حرمت نوامیس مسلمانان و کشتار آنان باشیم. اسلام که دین محبت و مهربانی است را دین خشونت معرفی کرده‌اند. ما باید به دنیا نشان دهیم که اسلام با این جریان‌ها ارتباطی ندارند و علمای جهان اسلام به دنبال خشک کردن ریشه‌های این جریان هستند.
ادامه سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی به زبان عربی انجام شد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴