تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۷۵۶۱۱
مسئولان استان باید بدانند کلاردشت دیگر منطقه کشاورزی نیست، بلکه یک منطقه گردشگری است و من از امام جمعه محترم و فرماندار عزیز نیز خواسته‌ام مخالفت خود را با این طرح اعلام کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از چالوس‌آنلاین، قاسم احمدی لاشکی عصر روز سه‌شنبه در مراسم هفته پژوهش در کلاردشت، اظهار داشت: امروز جامعه مابا پژوهش و تحقیق دانش‌آموختگان توسعه می‌یابد، دیگر دوره حفظ کردن دروس گذشته‌، علم باید به‌روز و موثر برای پیشرفت باشد.

وی با بیان اینکه مشکل مملکت ما مدرک‌گرایی، آن هم در سطوح عالی است، افزود: دانش آموزان ما ۱۲ سال درس می‌خوانند و چندسال نیز عمرشان را در دوره فوق لیسانس و دکتری می‌گذرانند، آخر هم معلوم نیست قرار است چه کار کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد کشاورزی مازندران نامه‌ای برای استخدام ۱۰ نفر از کارشناسان و ناظران جهاد کشاورزی استان در کلاردشت داده‌است، خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید بدانند کلاردشت دیگر منطقه کشاورزی نیست، بلکه یک منطقه گردشگری است و من از امام جمعه محترم و فرماندار عزیز نیز خواسته‌ام مخالفت خود را با این طرح اعلام کنند و اجازه ندهند حتی یک نفر غیربومی به عنوان کارمند وارد کلاردشت شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴