تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۵۵۵۴۱
رئیس هیأت مدیره شرکت مدیران خودرو گفت: اگر دایی شک دارد که اتومبیل به فرد برنده اهدا می‌شود یا نه خودش در این باره تحقیق کند.
۱
plusresetminus
بلاغ-  نشست خبری رونمایی از محصول جدید شرکت خودروسازی مدیران خودرو برگزار شد و طی مراسمی آخرین خودروی ساخته شده این شرکت برای اصحاب رسانه نمایش داده شد.
این خودرو امروز و طی قرعه‌کشی به هوادار حاضر در استادیوم که بلیت الکترونیکی خریداری کرده است، به قید قرعه اهدا خواهد شد.
شریعت، رئیس هیأت مدیره شرکت خودروسازی مدیران خودرو در خصوص اینکه آیا این شرکت همانند شرکت‌های ایران خودرو و سایپا قصد حضور در عرصه باشگاه‌داری ورزشی را دارد یا نه،‌گفت: تجربیات گذشته نشان داده که شاید در حال حاضر باشگاه‌داری کار مناسبی نباشد اما معنایش این نیست که دوست نداشته باشیم در ورزش باشیم. ما دوست داریم حضور مؤثری داشته باشیم اما لازمه آن حتما تیم‌داری نیست.
همچنین امیری، مدیر بازاریابی و فروش این شرکت درباره مراسم‌های تقدیری که شرکت مدیران خودرو از قهرمانان ورزشی انجام داده،؛ اظهار داشت: استراتژی کار تبلیغاتی ما ارتباط قوی با حوزه ورزش است و پیوند صنعت و ورزش به نفع هر دو حوزه خواهد بود و این استراتژی در برنامه ما حضور دارد و همانطور که دیدی از قهرمانان المپیک لندن تقدیر کردیم.
وی خاطرنشان کرد:‌در گذشته هم حضورهای موفقی در بحث ورزشی داشتیم اما امسال با برنامه و مستمر پیش می‌رویم.
شریعت در همین رابطه ادامه داد: الان زود است که بگوییم نتیجه کاری که انجام دادیم مثبت بوده یا نه اما حوزه ورزش حوزه‌ای است که مردم به آن توجه دارند و ما الان مغفول نماندیم.
رئیس هیأت مدیره شرکت مدیران خودرو در مورد اینکه آیا هوادار پرسپولیس یا تراکتورسازی هستند که رونمایی این خودرو در روز برگزاری این دو تیم برگزار می شود،‌خاطرنشان کرد«‌ما این اتومبیل را برای یک تیم خاص نیاوردیم بلکه زمان رونمایی این اتومبیل با این بازی همراه بود و بحث طرفداری از تیم خاصی مطرح نیست.
شریعت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه علی دایی روز گذشته در نشست خبری‌اش اعلام کرد که امیدوار است این اتومبیل واقعا به هوادار برسد و سر از جایی دیگر نیاورد، اظهار داشت: دایی اگر می‌خواهد برود و از این موضوع تحقیق کند و نتیجه‌اش را بگوید که این اتومبیل واقع به فرد برنده می‌رسد یا نه اما آنچه من باید بگویم این استکه شرکت مدیران خودرو به خاطر یک اتومبیل اعتبارش را لکه‌دار نمی‌کند.
وی افزود: اگر یک نفر از بستگان یا کارکنان از شرک مدیران خودرو این اتومبیل را برنده  شود این اتومبیل را به او نمی‌دهیم حتی پرسنل ما که وارد استادیوم می‌شوند بدون بلیت خواهند بود تا در قرعه‌کشی شرکت نکنند./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴