در آستانه برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی

چشمان منتظر جویباری از این همه برو بیا

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۵۸۴۰۳
استان مازندران در آذر ماه شاهد حضور ۱۴ تیم کشتی از کشورهای صاحب نام در این رشته ورزشی در پایتخت کشتی جهان یعنی شهرستان جویبار است که باید منتظر ماند و دید پس از این همه بروبیا، چه چیزی نصیب این پایتخت بدون زیرساخت کشتی جهان می شود.
۱
plusresetminus
چشمان منتظر جویباری از این همه برو بیا
به گزارش بلاغ، نقش انکارناپذیر شهرستان جویبار در ارتقای سطح کشتی ایران و جهان موجب شد تا فدراسیون کشتی کشور تصمیم به برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در این شهرستان را بگیرد، چرا که بیش از ۷۰ درصد کشتی گیران کشورمان در المپیک از شهر جویبار هستند.

از محاسن برگزاری مسابقاتی در سطح جهانی برای شهرستانی همچون جویبار، باید علی القاعده توجه ویژه به ایجاد زیرساخت ها و فراهم آوردن امکانات خاص برای آن شهرستان باشد که پس از برگزاری و جمع شدن خیمه و خرگاه مسابقات، برای مردم و ورزشکاران و کشتی گیران شهرستان میزبان بجا می ماند.

اگر واریز یک میلیارد تومان به حساب فدراسیون کشتی کشور از منابع اعتباری مازندران، تنها برای تامین بخشی از هرینه های برگزاری این مسابقات از اسکان گرفته تا دادن جوایز دلاری به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف باشد و چیزی صرف زیر ساخت های ماندگار برای ورزشکاران شهرستان نشود و دل مردم مازندران و شهرستان جویبار را به این خوش کرد که: «نام استان و شهرستان در سطح جهان مطرح می شود.»

که مازندران چندان نیاز به صرف این همه هزینه برای شهرت یابی ندارد و جویبار نیز در سال ۲۰۱۳ از سوی فیلا به عنوان پایتخت کشتی جهان نامگذاری شد.

بنابراین، دلیل مطرح شدن نام نمی تواند توجیه گر این همه زحمت و هزینه باشد.

ضمن آنکه از یاد نبریم که علاوه بر به کارگیری امکانات استان برای برپایی هر چه بهتر این مسابقات، شهرستان های: ساری، بابل، قائم شهر و بابلسر نیز به عنوان شهرستان های معین مکلف شدند تا امکانات خود را به صورت ویژه در اختیار شهرستان جویبار برای برپایی هر چه بیشتر باشکوهتر برگزار شدن این مسابقات قرار دهند.

با تقدیر و تجلیل از همه زحمات دلسوزانه دست اندرکاران این رخداد مهم، باید منتظر بود و شکیبا، تا پس از برگزاری مسابقات به ارزیابی دستاوردهای آن برای استان مازندران به ویژه ورزشکاران شهرستان جویبار پرداخت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴