عاقبت انتصاب دیگر قاسم جان‌بابایی چه می‌شود؟

یک جراح جوان مدیر بزرگ‎ترین بیمارستان دولتی مازندران شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۷۵۶۴۸
حساسیت این موضوع به این دلیل است که بیمارستان امام(ره) ساری یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های استان مازندران است که بیشترین مراجعه را دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی میثاق شفیع‌زاد را به عنوان رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منصوب کرد.

انتصابات دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حالی با محوریت پزشکان شکل می‌گیرد که وزیر بهداشت و درمان در بخشی از نامه به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کشور اعلام کرد که از افراد با تجربه در پست‌های مدیریتی استفاده کنند.

شفیع‌زاد جراح مغز و اعصاب است و تجربه مدیریت در بیمارستان را در کارنامه خود ندارد، این در حالی است که در دانشگاه‌های کشور رشته‌های مدیریت بیمارستانی تدریس می‌شود و برای افزایش بهره‌وری مطلوب، انتظار این است که روند انتخاب مدیران در بیمارستان‌ها طبق ظوابط مشخص انجام شود.

حساسیت این موضوع به این دلیل است که بیمارستان امام(ره) ساری یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های استان مازندران است که بیشترین مراجعه را دارد.

با توجه به تخصص شفیع‌زاد در حوزه مغز و اعصاب و وجود تعداد بیماران در این بیمارستان، ممکن است وی نتواند رضایت رئیس دانشگاه را در مدیریت بزرگ‌ترین بیمارستان دولتی مازندران جلب کند.

پیش از این محمد کریمی‌نسب به عنوان رئیس بیمارستان مشغول فعالیت بود که تغییر این مدیر هم شاید به دلیل عدم رضایت از عملکرد وی انجام شد و یا شاید هم به بهانه نخواندن خط و خطوط سیاسی که پیشنهاد می شود، مدیران ارشد این مجموعه علوم پزشکی استان در عزل و نصب ها در مجموعه هایی که با جان مردم سر و کار دارند، دقت بیشتری داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴