تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۵۶۳۰۶
عضو فراکسیون رهروان گفت: در حال حاضر هم با توجه به فضایی که در مجلس وجود دارد، بعید می‌دانم آقای نیلی رأی اعتماد مجلس را اخذ کند.
۰
plusresetminus
انتقاد نماینده مازنی نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی علوم
بلاغ-سیدرمضان شجاعی در خصوص معرفی نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهور اظهار داشت: فضای مجلس نسبت به نیلی منفی است.

وی افزود: بنده شانس آقای نیلی را در اخذ رأی اعتماد مجلس بسیار پایین می‌بینم چرا که هم در صحن علنی مجلس وقتی نامه معرفی وزیر علوم اعلام وصول شد، اکثریت نمایندگان با دو دو گفتن مخالفت خود را با ایشان اعلام کردند.

عضو فراکسیون رهروان ضمن اظهار بی‌اطلاعی از نظر فراکسیون رهروان ولایت درباره این وزیر پیشنهادی بیان داشت: آقای نیلی احمد‌آبادی وقتی از سوی آقای فرجی دانا به عنوان سرپرست دانشگاه تهران معرفی شد، شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزیر پیشنهاد داده بودند که ایشان معرفی نشود بنابراین در حال حاضر هم با توجه به فضایی که در مجلس وجود دارد، بعید می‌دانم آقای نیلی رأی اعتماد مجلس را اخذ کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در عین حال گفت: گزارش دولت درباره بورسیه‌ها نیز به نوبه خود در عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم تأثیرگذار است چرا که تخلف در بورسیه‌ها از ۳۰۰۰ نفر به ۳۹ نفر تنزل پیدا کرده، بنابراین این مسائل در رأی مجلس به وزیر پیشنهادی علوم تأثیرگذار است البته باید تا چهارشنبه صبر کنیم و در جریان برنامه‌های آقای نیلی قرار بگیریم، سپس درباره ایشان نظر بدهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴