تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۵۶۴۶۹
دو جنبش جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به ترور یک خاخام افراطی صهیونیسم اعلام کردند که این عملیات پاسخی طبیعی به ظلم رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین است.
۰
plusresetminus
بلاغ- پس از ترور «یهودا گلیک» خاخام صهیونیستی ، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که این ترور نشان‌دهنده پیشرفت امکانات مقاومت است تا با حجم فزاینده ظلم رژیم صهیونیستی بر فلسطین متناسب باشد.

بنا به گزارش «فلسطین الیوم»، «داوود شهاب» سخنگوی جهاد اسلامی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: صهیونیست افراطی «گلیک» به سزای آنچه شایسته‌اش بود، رسید. وی یکی از خطرناک‌ترین تحریک‌کنندگان برای یورش به مسجدالاقصی و قدس و نیز قتل ملت ما بود.

رژیم صهیونیستی پس از ترور گلیک در اقدامی بی‌سابقه مسجدالاقصی را به صورت کامل بست . شهاب از کلیه مردم فلسطین به ویژه ساکنان اراضی اشغالی 48 و کرانه باختری خواست در مخالفت به این تصمیم به سمت مسجدالاقصی بروند .

کانال 10 رژیم صهیونیستی و مقامات این رژیم جهاد اسلامی را مسئول این ترور گلیک معرفی کرده است. صبح امروز «معتز الحجازی» یکی از اسرای آزاد شده جهاد اسلامی به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید . رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که وی، گلیک را ترور کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در واکنش به ترور گلیک ، آن را تبریک گفت. «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفت: این عملیات قهرمانانه پاسخی طبیعی به ظلم و تجاوزهای رژیم اشغالگر در قدس و مسجدالاقصی است.

وی از تمام ملت فلسطین و ساکنان قدس درخواست کرد به سوی عملیات‌های بیشتری از این نوع بشتابند و با تمام قوا در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

در تازه‌ترین گزارش‌ها از بیمارستانی که گلیک در آن بستری است اعلام شده که به سمت او چهار نیز شلیک شده و پزشکان مجبور شده‌اند بخشی از ریه او را جدا کنند اما حال وی همچنان وخیم است./آ

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴