فرمانده سپاه قائم شهر خبر داد:

قائم شهر،میزبان ۵ شهید گمنام دفاع مقدس است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۱۱۲۹۷
روز شهادت حضرت رقیه(س) ، «قائم شهر» شهر شهیدان و سرداران نامی لشکر ویژه ۲۵ کربلا و شهر مزین به نام امام عصر(عج)، میزبان ۵ شهید گمنام دفاع مقدس است.
۰
plusresetminus
قائم شهر،میزبان ۵ شهید گمنام دفاع مقدس است
بلاغ - سرهنگ پاسدار علی رمضانی شهیدان گمنام را شمیم دلنواز الهی دانست و اظهار داشت: در این شرایط سخت و غبار آلود وجود شهیدان غبار دل ها را می زداید و دل هایمان را با فضای معنوی دوران دفاع مقدس گره می زند.

وی ضمن قدردانی از سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح ، افزود: از سال ۱۳۷۸ تا کنون منتظر بودیم تا حسینیه عاشقان ثارالله شهرمان را مزین با تدفین شهدای غریب و مظلوم گمنام نمائیم که این انتظار با خبر خوش اختصاص ۵ شهید گمنام به این مکان مقدس به پایان رسید.

سرهنگ رمضانی در ادامه افزود: مکان حسینیه عاشقان ثارالله زمانی محل اعزام رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و تدفین شهدای گمنام در این مکان معنوی همه ی اذهان را به آن دوران سراسر حماسی معطوف می سازد.

رمضانی ضمن برکات تدفین شهدا در این مکان مقدس، تصریح کرد: حسینیه عاشقان ثارالله بزرگترین حسینیه شهرستان قائم شهر با وسعتی زیاد می باشد که در مرکز شهر واقع شده و عموم مؤمنین در ایام و مناسبت های مختلف مذهبی برای کسب فیوضات الهی به این حسینیه مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تدفین شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله ، این مکان در آینده ای نزدیک ، یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی استان مازندران خواهد شد.

وی در پایان گفت: روز چهارشنبه ۹۱/۹/۲۹ که مصادف با روز شهادت دردانه اباعبدالله(ع) ، حضرت رقیه(س) است ، پیکرهای مطهر شهدای گمنام با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان قائم شهر تشییع خواهد شد و همچنین شب قبل «سه شنبه شب» مراسم ویژه ای تحت عنوان شب وداع با شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله نیز برگزار می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴