تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۷
کد مطلب : ۸۲۳۵۲
۰
plusresetminus
بلاغ، بلندترین فهرست ترور شخصیت‌ها و مقام‌های جهان، که به صورت رسمی و بدون کوچک‌ترین ملاحظه و لاپوشانی اعلام می‌شود، مربوط به رژیم اشغالگر قدس است که از چند سال قبل اشغال فلسطین و سپس بعد از استقرار غاصبانه، لحظه‌ای از تلاش برای ترور مخالفان خود و خرابکاری در سراسر جهان باز نایستاد و برای بقای رژیم نامشروع و سرطانی خود، حاضر است دست به هر جنایتی در هر سطحی و در هر گستره‌ای از جهان بزند.

کشتارها و قتل عام‌ها و نسل‌کشی‌های رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل، در تاریخ نمونه و مثال ندارد و لکه ننگی بر دامن بشریت است و همواره وجدان انسان‌ها را سخت جریحه‌دار می‌کند.

قرن بیستم و یک و نیم دهه از قرن بیست و یکم، شاهدان خوبی در این واقعیت عبرت‌آموز هستند که در هیچ جنگ و خونریزی نمی‌توان اثر حضور صهیونیست‌های غاصب را نیافت که مستقیم یا غیرمستقیم آتش‌افروز اختلافات و درگیری‌ها در تمام کشورهای جهان نباشند.

شدت حضور فعال این رژیم در کشت وکشتارها و ویرانی کشورها و از بین بردن انسان‌ها به گونه‌ای است که توگویی لحظه لحظه حیات شوم این رژیم سفاک با خون‌آشامی و تکه تکه کردن بیگناهان، پایمالی حقوق انسان‌ها و ارتکاب به شنیع‌ترین جنایات است.

کارنامه 65 ساله صهیونیست‌های حاکم بر فلسطین و امریکا، زشت‌ترین و چندش‌آورترین آلبوم تاریخ را به نمایش می‌گذارد که اگر جنایات همه گانگسترها و خون‌آشامان تاریخ را گرد هم آورند، بهیچوجه قابل رقابت با آلبوم جنایات این نکبت‌آفرین تاریخ نیست.

واقعیت این است که دفتر عمر رژیم غاصب اسرائیل سرشار از صفحات سیاهی است که با هیچ یک از موازین دنیای متمدن همخوانی ندارد.

صدها کارشناس بی‌طرف جهانی بارها اعلام کرده‌اند رژیم غاصب اسرائیل به هیچ تعهد الزام‌آور و بین‌المللی و اخلاقی مقید نبوده و از دست زدن به هر اقدام ناقض حداقل حقوق انسان‌ها در هر نقطه‌ای از جهان ابا ندارد.

به گفته این کارشناسان، رژیم صهیونیستی پایه‌گزار «تروریزم دولتی» و دارای قویترین سیستم برای اعزام جوخه‌های ترور و مجری پیچیده‌ترین طراحی‌ها برای ترور، راه‌اندازی جنگ و بهانه‌آفرینی برای کشتارهای گسترده است، که سناریوی 11 سپتامبر 2001 امریکا و داستان اخیر فرانسه و نشریه شارلی ابدو، از زمره این طراحی‌هاست.

در برابر اژدهای چند سر صهیونیستی، تاکنون هیچ قدرتی جز انقلاب اسلامی نتوانست به مقابله با آن برخیزد، انقلاب اسلامی ایران با شعار «اسرائیل به عنوان غده سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود»، توانست خالق جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و لبنان شود که حزب‌الله لبنان، جهاد اسلامی، حماس و ...، بالاترین آمار ترور شخصیت‌ها توسط رژیم صهیونیستی، متعلق به جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان است.

ترور اخیر فرماندهان حزب الله، که در میان‌شان «جهاد مغنیه»، فرزند سردار شهید «عماد مغنیه» قرار دارد، با نقض حریم هوایی سوریه توسط سردمداران تل‌آویو انجام شد و بار دیگر ثابت کرد که نباید برای غاصبان، لحظه‌ای آرامش وجود داشته باشد تا به کار ذاتی خود، که توطئه و ترور است، بپردازند.

خوشبختانه دستاورد خون پاک شهدای گرانقدر مقاومت، این اصل خدشه‌ناپذیر را برای جهانیان به اثبات رساند که با ادامه حیات رژیم صهیونیستی، هیچ صلح و آرامش را در هیچ نقطه‌ای از جهان نمی‌توان متصور بود و برای دستیابی به دنیایی متوازان و منطق‌مدار، باید به دکترین انقلاب اسلامی در نابودی رژیم اشغالگر قدس و برگزاری انتخابات با حضور ساکنان واقعی فلسطین توجه و تمرکز جدی کرد.

به مصداق: «کسانی که باد می‌کارند، طوفان درو خواهند کرد»، باید در انتظار وعده سیدحسن نصرالله در پاسخگویی به اقدام جنایت‌بار رژیم متجاوز و غاصب اسرائیل ظرف روزهای آینده بود.

به امید نابودی قریب‌الوقوع رژیم مجعول اسرائیل.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی تقی زاده
حضور و حرکت اصحاب رسانه و قلم به عنوان مصادیقی از فرمانده هان جبهه جنگ نرم در عمق بخشی و ایجاد بصیرتی همه جانبه برای آحاد جامعه علی الخصوص جوانان می تواند تا نقشه راهی باشد برای مقابله تمام عیار با دشمن تا بن دندان مسلح . به امید پیروزی همه مسلمانان در اقطاب عالم
سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰