تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۵۵۱۷۱
برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید و یکدستگاه کامیون خاور با یکدیگر در بزرگراه بابائی، مرگ راننده سواری را رقم زد.
۰
plusresetminus
بلاغ-به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ نیروهای عملیات ایستگاه 57 و نجات 10 این سازمان ساعت 5:58 دقیقه صبح امروز به سمت شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی نرسیده به خیابان ارتش حرکت کردند.

علی قدیمی فرمانده آتش نشانان گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به شدت با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرده و راننده خودروسواری هم در داخل اتاقک آن گرفتار شده بود.

مچاله شدن پراید پس از تصادف با خاور+عکس

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده از تصادفات بعدی جلو گیری کردند و گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات شروع به بریدن اتاقک مچاله شده پراید کردند تا بتوانند راننده را از داخل خودرو خارج کنند.

قدیمی در ادامه گفت: آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده و وی را از ازداخل خودرو بیرون آورده وبه عوامل اورژانس تحویل دهند که متاسفانه مرگ وی توسط آنان تایید شد.

مچاله شدن پراید پس از تصادف با خاور+عکس

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به انجام بررسی لازم درخصوص علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودروسواری از وسط بزرگراه با جرثقیل و پاکسازی سطح خیابان از شیشه‌های خرد شده و همچنین عادی شدن تردد خودروهای عبوری، به کار خود خاتمه دادند./ع    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴