تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۵۷۷۹۱
۰
plusresetminus
سرقت اینترنتی از حساب یک دوست/باند عقرب در بابل متلاشی شد/«حامد شکارچی» شکار پلیس شد
به گزارش بلاغ، اخبار انتظامی مازندران که از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران به این پایگاه خبری ارسال شده را در ادامه می خوانید.

کشف ۱۱ کیلو تریاک از دو عامل افیونی در مازندران

سیدمحسن جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهشهر در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر از سوی یک زوج جوان به نام های «ع – ح» و «ش – ع» که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی فعالیت داشتند، به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را آغار کردند.

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسائی متهمان و هماهنگی مرجع قضایی موفق شدند، در یک اقدام غافلگیرانه آنها را در حین خرید و فروش موادمخدر در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی بهشهر بیان داشت: ماموران انتظامی بهشهر در بازرسی دقیق از مخفیگاه این متهمان ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک، یک کیلو حشیش و ۵۰۰ گرم سوخته تریاک را به همراه یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر کشف کردند.

باند عقرب در بابل متلاشی شد

علی فقیه عبدالهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در شهرستان بابل موضوع در دستور کار یگان های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با به کارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهمان را در حین حمل قطعات سرقت شده یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی بابل در ادامه تصریح کرد: در بازجویی های به عمل آمده این افراد که با تشکیل باندی به نام "عقرب" اقدام به سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در این شهرستان می کردند تاکنون به ۱۵ فقره سرقت دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

بی احتیاطی در استفاده از سلاح شکاری، مردی را به کام مرگ فرستاد

نوروزعلی شالیکار گفت: در پی تماس انتقال فردی مجروح بر اثر تیرخوردگی با سلاح شکاری به درمانگاه چمستان، ماموران انتظامی این بخش سریعاً به محل مورد عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران با حضور در درمانگاه در تحقیقات اولیه دریافتند، فردی به نام «سید اصغر – ح» که بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری به شدت مصدوم شده بود، با توجه به تلاش پزشکان در این مرکز درمانی جان خود را از دست داد.

شالیکار خاطرنشان کرد: با مرگ این مرد، عملیات شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و قتل به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های به عمل آمده موفق شدند، عامل تیراندازی به نام «رحمان – ط» را دستگیر کردند.

این مسئول یادآور شد: متهم در بازجویی های فنی پلیس ضمن اعتراف به عمل ارتکابی اظهار داشت: متوفی در حال صرف ناهار بوده و وی در کنارش در حال نشسته و اسلحه شکاری ۵ تیر در دستش بوده که بر اثر بی احتیاطی تیر شلیک و به متوفی اصابت کرد و در پی آن وی با استمداد کمک از اهالی در پی ترس و وحشت از محل متواری شد.

شالیکار از کشف سلاح در ادامه تحقیقات خبر داد و افزود: موضوع تحت بررسی بیشتر پلیس است.

«حامد شکارچی» شکار پلیس شد

پسیدرحمان رضازاده گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و تشدید اقدامات پلیس، ماموران موفق شدند، یکی از سارقان حرفه ای به نام «حامد – ش» معروف به «حامد شکارچی» را که سابقه دار نیز بوده، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی جویبار ادامه داد: متهم پس از دستگیری، در بازجویی های فنی و تخصصی ابتدا منکر هر گونه ارتکاب عمل مجرمانه ای شد اما با شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات و بازرسی از منزل متهم به سرقت اموال مسروقه از قبیل یک دستگاه لب تاپ، چند دستگاه گوشی موبایل، چند عدد النگو و گردنبند، چندین عدد کارت سوخت وسایل نقلیه، چند عدد کیف زنانه، یک دستگاه پمپ آب برقی کشف و ضبط کردند.

رضازاده افزود: متهم در ادامه تحقیقات به بیش از ۱۵ فقره سرقت دیگر در سطح استان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و سپس با قرار وثیقه ی مناسب روانه زندان شد.

سرقت اینترنتی از حساب یک دوست

احمدرضا رستمی گفت: در پی مراجعه زنی به ماموران پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی از سوی افرادی ناشناس، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی قضایی فردی به نام «مریم – پ» را به عنوان سارق اینترنتی شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی ابراز داشت با شاکی دوست بوده و زمانی که کارت بانکی اش را در اختیار داشته ام با سوء استفاده از اعتمادش رمز اینترنتی کارتش را فعال کرده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حسابش کردم.

کشف ۱۳فقره سرقت در بهشهر

سیدمحسن جعفری گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در پی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از چند روز با بکار بردن شگردهای خاص پلیسی شش متهم به سرقت را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر از اعتراف این افراد به ۱۳فقره انواع سرقت از جمله سرقت منازل، سرقت ساختمان های نیمه کاره،سرقت موتورسیکلت و سرقت مغازه در بازجویی های فنی خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴