تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۸۳۹۸۱
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه درهم آمیختن خون شهید الله‌دادی با جوانان حزب الله نشان می دهد که دیگر مرزها تفکیک کننده هویت مسلمانان نیستند گفت: انتقام خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها منتظر باشند.
۰
plusresetminus
انتقام می‎گیریم و منتتظر باشید/زمان و مکان را ما معین می‌کنیم
به گزارش بلاغ، سردار حسین سلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الله‌دادی اظهار داشت: این شهید مرزهای جغرافیایی را با هدف تقویت مقاومت نادیده گرفت.

وی افزود: الله‌دادی دارای غیرت، تعصب، همت، شور و شعور و تراکم فشرده یک عمر جهاد در مکتب اهل بیت بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با یادآوری مجاهدت‌های شهید الله‌دادی پس از جنگ و نقش سازنده او در تقویت قدرت زمینی سپاه پاسداران، بیان کرد: شهید الله‌دادی فردی مؤمن، صاحب تدبیر، شکیبا و آرام در قلب حوادث و تندیسی از همه فضیلت‌ها بود، او آرامش، مهربانی، اخلاص، صداقت و ایمان را توأمان داشت و به آنچه لیاقت داشت، رسید.

وی پیام آمیخته شدن خون شهید الله‌دادی با خون جوانان مقاومت لبنان را گذشتن انقلاب اسلامی از مرزها عنوان کرد و تصریح کرد: این اتفاق نشان داد که دیگر مرزهای جغرافیایی تفکیک‌کننده هویت مسلمانان نیست.

سلامی با تأکید بر اینکه شهید الله‌دادی، شهید جهاد مغنیه و همرزمان‌شان نشان دادند که مسیر عزت مسلمین از جهاد می‌گذرد، خاطرنشان کرد: ما خلق نشده‌ایم که از یهود و نصارا فرمان ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمنان عادت کرده بودند ده‌ها سال‌ سرمایه‌های مسلمانان را به یغما ببرند تصریح کرد: امروز جهان اسلام بیدار شده است و دشمنان نمی‌توانند آرام و مطمئن در یک خیابان قدم بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز واقعیت هایی رخ داده است که ذهن ما هنوز قادر به درک آن نیست اما آمریکا و اروپا هر روز مرگ جدیدی را تجربه می‌کنند.

سلامی با بیان اینکه درهم آمیختن خون شهید الله‌دادی با جوانان حزب‌الله نشان می دهد که دیگر مرزها تفکیک کننده هویت مسلمانان نیستند گفت: انتقام خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها منتظر باشند.

وی اذعان داشت: آمریکا هر زمان اراده می‌کرد یک کشور اسلامی را اشغال می‌کرد اما امروز دیگر قادر به این کار نیست چرا که دیگر تحولات سیاسی و انسانی تابع اراده‌های آنها نیست و اراده آنها به حاشیه رانده شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اراده اصلی امروز از‌ آن انقلاب اسلامی و تفکرات ملهم از آن است گفت:‌ آمریکا نتوانست از شکست رژیم صهیونیستی در چهار جنگ جلوگیری کند. آنها نتوانستند در سوریه مداخله نظامی کنند در حالی که همواره تهدید خود را اعلام کرده و سپس اعمال می‌کردند.

وی از تشکیل ارتش بزرگ مردمی در لبنان و سوریه سخن گفت و آن را نشانه قدرت یافتن جهان اسلام خواند و تصریح کرد: این نشانه افول آمریکاست.

سلامی در پایان تأکید کرد: ما خلق نشده‌ایم که دشمنان فرزندان ما را از بین ببرند و بعد از آن راحت بخوابند؛ ما انتقام می‌گیریم و آنها منتظر باشند اما زمان و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴