تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۶۰۰۶۷
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، اكبر میثاقیان پس از شكست تیمش «مس کرمان» مقابل نساجی مازندران، با بیان اینكه تاكنون ۶ تیم را به لیگ برتر آورده است و مس كرمان هفتمین تیم خواهد بود، اظهار داشت: نادر دست‌نشان هنوز با نساجی نتوانسته به پلی آف ليگ دسته اول هم برود، اگر بتواند نساجی را لیگ برتری كند هنر كرده است.

وی در جواب خبرنگاری كه تیم های صعود كرده به لیگ برتر توسط نادر دست‌نشان را به او یادآوری كرد، گفت: از آخرین صعود یک تیم به لیگ برتر توسط دست‌نشان مدت‌ها گذشته است، مهم این است كه نساجی توسط دست‌نشان لیگ برتری شود.

سرمربی مس کرمان بیان داشت: تيم نساجی در اين ديدار برنامه ای برای برد نداشت و فقط از تاكتيک سانتر از جناحين استفاده كرد.

دست‌نشان: شكست مقابل نساجی به میثاقیان فشار آورد/نساجی را لیگ برتری می كنم تا دغدغه اكبر رفع شود

نادر دست‌نشان پس از پیروزی تیمش «نساجی مازندران» مقابل مس كرمان اظهار داشت: در این دیدار مقابل تیمی به پیروزی رسیدیم كه از تجربه لیگ برتر برخوردار بود و از نظر امكانات و مسائل مالی نیز از ما برتر بود ولی كرمانی ها جوانی و جسارت بازیكنانم و حمایت و غیرت هواداران ما را ندارند.

وی در رابطه با جمله اكبر میثاقیان مبنی بر بی برنامه بودن نساجی و هوشمندانه بازی كردن تیمش در این دیدار گفت: اكبر بابت این شكست در فشار است و مجبور است این حرف را بزند، خود او در بین دو نیمه به من گفت: «بدموقعی به نساجی خوردیم و خوب تیمم را تحت فشار قرار دادی.»

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان كرد: چون تیم مس كرمان هوشمندانه بازی نكرد، میثاقیان هم هوشمندانه موقعیت های گل تیم را ندید و اگر هوشمندانه بازی را دنبال می كرد، هوشندانه می توانست دریابد مس كرمان در مقابل نساجی مازندران یک تیم دست و پا بسته بود و حرفی برای گفتن نداشت، او استاد ما است و ظاهراً می خواست با این حرف ها به خودش روحیه بدهد.

دست‌نشان نسبت به ادعای سرمربی مس مبنی بر صعود با ۶ تیم به لیگ برتر نیز واكنش نشان داد و گفت: اگر نام تیم ها همراه با سال صعود به لیگ برتر را عنوان كند، خوشحال می شویم، ظاهراً او تیم های لیگ برتری كه با دست او به پلی آف سقوط كرده بودند و دوباره توسط او با دو بازی به لیگ برتر بازگشتند را نیز به كارنامه خود افزوده است.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: ما چون همكار هستیم، اطلاعات خوبی از هم داریم ولی ظاهراً او هنوز نمی داند بنده با تیم نساجی و سه تیم دیگر به پلی آف صعود كرده بودم و مانند او سه تیم را به لیگ برتر بردم، امسال هم نساجی را لیگ برتری می كنم تا دغدغه میثاقیان برطرف شود.

وی ابراز داشت: تیم مس كرمان با من به لیگ برتر صعود كرده بود و متأسفانه سال گذشته سقوط كرد، امیدوارم میثاقیان بتواند شایستگی ۱۰ سال پیش بنده را تداوم ببخشد و یک بار دیگر این تیم را لیگ برتری كند.
منبع : مازندلیگ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم