تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۵۹۵۵۵
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از جلسه بودجه ای وزیر صنعت با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در بودجه ۹۴ قیمت نفت ۷۵ دلار و بهره مالکانه معادن ۱۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
۰
plusresetminus
بلاغ- مهدی کرباسیان در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در رابطه با بودجه سال ۹۴ کل کشور خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که میان وزیر صنعت با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور صورت گرفته، قول‌های خوبی در رابطه با بخش معدن و صنایع معدنی توسط نوبخت داده شده است که امید می‌رود در لایحه چند روز آتی این قول‌ها به عمل تبدیل شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بودجه سال ۹۴ کل کشور پیشنهاد افزایش دسترسی سازمان ایمیدرو به منابع صندوق توسعه ملی، مطرح شده است، ضمن اینکه بتوان از منابع صندوق برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش معدن و صنایع معدنی استفاده کرد.
او با بیان اینکه قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال ۹۴ کل کشور ۷۰ تا ۷۵ دلار بسته شده است، گفت: در بودجه سال ۹۴ کل کشور ۱۳۰۰ میلیارد تومان برای بهره مالکانه پیش‌بینی شده است.

کرباسیان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر در نظر گرفتن معدن و صنایع معدنی در بسته خروج از رکود گفت: امید می‌رود با توجه به حمایت دولت و مجلس از حوزه معدن، بتوان بندهای پیشنهادی ایمیدرو را در نسخه نهایی لایحه خروج از رکود که روزهای آخر بررسی خود را در کمیته مربوطه مجلس می‌گذراند، مشاهده کرد. /ع
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴