تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۷۵۳۹۵
پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید .
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید .

الف- شرایط عمومی
۱- تابعیت ایران ومتعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۲- متدین به یکی از ادیان رسمی کشور
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم قانونی برای آقایان (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد )
تذکر۱ : تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون باشد .
تذکر۲ : برای دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی درصورت موفقیت در مراحل مربوطه ، تایید مراجع پزشکی مورد نظر بانک مبنی بر بلا مانع بودن همکاری الزامی است .
۴- داشتن حداکثر سن متقاضیان ۳۲ سال تمام برای مقطع فوق لیسانس (متولدین ۱۳۶۱/۱۰/۰۱ به بعد) و حداکثر سن متقاضیان ۳۰ سال تمام برای مقطع لیسانس (متولدین ۱۳۶۳/۱۰/۰۱ به بعد) و حداکثر سن ۲۸ سال تمام برای مقطع تحصیلی فوق دیپلم (متولدین ۱۳۶۵/۱۰/۰۱ به بعد)
تبصره ۱: مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب افزوده می شود .
تبصره ۲: براساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان همکاری ، شرایط سن افراد متقاضی از خانواده های شهدا ، جانبازان ، آزادگان ،ومفقودالاثرها ( همسر، فرزندان ، برادر ، خواهر)در صورت ارائه گواهی معتبر از سوی مراجع ذیصلاح تا پنج سال افزایش می یابد.
۵- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
۶- عدم سوء پیشینه کیفری (نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گرددوهمچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی).
۷- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی .
۸- بومی بودن :
داوطلبان در صورتی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند بومی تلقی می شوند و می توانند درآزمون همکاری با بانک شرکت نمایند :
۱-۸ – شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری یکی باشد.
۲-۸- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاعل و یا بازنشسته ) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .
۳-۸- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی ، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری طی کرده باشد.
۴-۸- داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری را داشته باشند .(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)
۵-۸-مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

ب – شرایط اختصاصی
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی (فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس ) با حداقل معدل ۱۴ از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
تبصره : تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان آزمون می بایست قبل از تاریخ برگزاری آزمون باشد .
۲- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز:

عنوان شغلرشته تحصیلیمقطع تحصیلی
متصدی امور بانکی(ریالی)کلیه گرایش های (علوم بانکی-حسابداری-اقتصاد –مدیریت-ریاضی –آمار – کامپیوتر- مهندسی صنایع )فوق دیپلم و لیسانس
متصدی امور بانکی(ارزی)زبان انگلیسی-حسابداری-مدیریت بازرگانی-علوم بانکی – اقتصاد –کامپیوترلیسانس و فوق لیسانس
کارشناس حقوقیحقوق قضائیلیسانس و فوق لیسانس
کاربر رایانهکامپیوتر ( نرم افزار ، سخت افزار ، شبکه و IT )لیسانس و فوق لیسانس

ج-آزمون
۱-مواد آزمون
۱-۱-عمومی (برای کلیه داوطلبان در شغلهای مورد نیاز)

ردیفعنوان درسضریب
۱زبان انگلیسی ۱
۲معارف اسلامی ۱
۳ ریاضی ۱
۴ کامپیوتر ۲
۵هوش و استعداد تحصیلی ۲

۱-۲ – تخصصی برای داوطلبان همکاری در شغل کارشناس حقوقی ، کاربر رایانه و متصدی امور بانکی ارزی

۲- نحوه ثبت نام و دریافت کارت ورود ه جلسه آزمون
(( داوطلبان برای همکاری با بانک فقط می توانند در یکی از شغل های متصدی امور بانکی (ریالی) ، متصدی امور بانکی (ارزی ) ، کاربر رایانه و کارشناس حقوقی و در یک محل ثبت نام نمایند.))
۱-کلیه متقاضیان بایستی با با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.postbank.ir پس از مطالعه دقیق شرایط و ظوابط همکاری نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و اسکن نمودن یک قطعه عکس جدید با فرمت jpgو ابعاد ۴۰۰*۳۰۰ و حداکثر ۴۲۰*۳۲۰ پیکسل در فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری و یادداشت آن اقدام نمایند .
۲-کلیه متقاضیان می بایست پس از ثبت نام اکترونیکی تا روز برگزاری آزمون ضمن مراجعه به سایت فوق الذکر نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
۳- داوطلبین می بایستی مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریال را از طریق درگاه اینترنتی به حساب پست بانک ایران واریز نمایند.
۴- تاریخ ثبت نام از ۱۳۹۳/۰۹/۲۴ الی ۱۳۹۳/۱۰/۱۲ می باشد .
۵- آزمون راس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ برگزار می گردد و محل برگزاری آزمون از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .
تبصره: همراه داشتن مدرک شناسائی عکس دار معتبر (کارت ملی/شناسنامه) و کارت ورود به جلسه آزمون در روز برگزاری آزمون الزامی است .
- تذکرات مهم:
۱- چنانچه در هر مرحله از بررسی های بانک مشخص شود متقاضی اطلاعات اشتباه به بانک ارائه نموده است متخلف محسوب شده و از جذب و اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد .
۲-در صورت پذیرفته شدن نهایی در مورد صحت کلیه مدارک ارسالی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد .
۳- هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۴- ثبت نام و شرکت در آزمون و طی کلیه مراحل اعلام شده هیچگونه تعهد استخدامی با فرد ایجاد نمی نماید و بانک در بکارگیری نهایی افراد مختار است .
۵- ثبت نام صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک صورت می پذیرد و داوطلب لازم است از هرگونه مراجعه حضوری به شعب و ستاد بانک یا ارسال درخواست خود از طریق پست خودداری نمایند .
۶- نتایج آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.postbank.ir و پیام کوتاه اطلاع رسانی می شود .
۷- از چهار برابر پذیرفته شدگان در آزمون کتبی مصاحبه حضوری و گزینش بعمل خواهد آمد و داوطلب پذیرفته شده پس از طی کلیه مراحل در واحدهای مشخص شده بانک بکار گرفته خواهد شد از این رو صرف قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه حقی را برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.
۸- ارتقاء مدرک تحصیلی پس از قرارداد همکاری فی مابین با تشخیص بانک بوده ارائه مدرک بالاتر هیچ حقی را برای کارکنان ایجاد نخواهد کرد .
۹-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی .
۱۰- نداشتن تعهد انجام کار درسایر سازمانها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت ویا نهادهای انقلابی .
در صورتیکه بار اول قصد ثبت نام دارید لطفا دکمه ثبت نام را فشار دهید .
در صورتیکه قبلا یک بار ثبت نام کامل و یا ناقص انجام داده اید لطفا دکمه ویرایش مشخصات را فشار دهید .
تذکر مهم : هنگامی ثبت نام شما کامل می باشد که ضمن انجام کلیه مراحل از سیستم کد رهگیری دریافت نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


 

منبع : ای استخدام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴