تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۸۳۹۴۵
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نظراتی که در مورد تیم ملی داده می‌شود احساسی نیست بلکه از روی دلسوزی برای فوتبال ایران است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حسین فرکی در خصوص دیدار امروز تیمش مقابل استقلال گفت: ما برای پیروزی در هر دیداری وارد میدان می‌شویم و مهم نیست با چه تیمی بازی داریم. برای تمام تیم‌ها احترام زیادی قائلم اما با توجه به اینکه بیشتر وقت‌ها تماشاگران شاهد فوتبال کسل‌کننده‌ای هستند وظیفه ما حکم می‌کند که تلاش کنیم اولویت اول ما این باشد که فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم و امیدواریم امروز شاهد چنین موضوعی باشیم و انتظارات هواداران برآورده شود و حاشیه‌ها باعث نشود که فوتبال زیبا را نبینیم. ما برای پیروز شدن وارد میدان می‌شویم.

وی در خصوص اینکه آیا از بازیکنان ملی‌پوش خود یعنی ووریا غفوری و احسان حاج‌صفی استفاده خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: سعی می‌کنیم از همه موجودیت خود استفاده کنیم. البته درست است که آنها مدت زیادی با ما نبودند. 50 روز از آخرین بازی ما فاصله افتاده است و این موضوع باعث می‌شود که هر دو تیم نسبت به هم ناشناخته باشند. این وقفه تیم‌ها را از هم دور کرده است اما امیدوارم با کار گروهی بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا تیم ملی در جام ملت‌ها نمره قبولی گرفته است یا خیر؟ گفت: نظر تمامی کارشناسان در جایگاه خود قابل احترام است. من هم برای تیم ملی احترام زیادی قائل هستم. هر دو بخش در اختیار مردم است. هم  کادر فنی برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کند و تیم ملی هم تلاش می‌کند تا خوشحالی مردم را به وجود بیاورد. به نظر من این صحبت‌هایی که می‌شود از روی احساسات نیست بلکه از روی دلسوزی برای فوتبال است. باید به تمامی نقطه‌نظرات چه مثبت و چه منفی توجه کنیم. شخصا فکر می‌کنم اگر اتفاقات داوری نیفتاده بود می‌توانستیم حتی فینالیست هم شویم.

وی افزود: عملکرد تیم ملی و اینکه در 4 بازی 3 پیروزی به دست آورده نشان می‌دهد نتایج خوبی گرفته‌ایم. امیدوارم در آینده هم هر اتفاقی که برای تیم ملی رخ می‌دهد به نفع مردم و این تیم باشد. مهم نیست هم‌اکنون مربی ما ایرانی یا خارجی باشد.

فرکی در مورد اینکه آیا مطمئن است که کی‌روش بماند یا خیر؟ تاکید کرد: باید به نظر مردم احترام بگذاریم و مردم هم خواستار ماندن کی‌روش هستند و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی داشته باشیم./ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴