تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۸۳۲۶۰
در مراسمی که فردا از سوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برگزار می شود از فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر به عمل می آید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،در مراسمی که فردا از سوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با حضور  علیرضا زاکانی، الیاس نادران و احمد توکلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مهدی شکیبایی سخنگوی انجمن با اعلام این خبر گفت: انجمن روزنامه نگاران مسلمان در نظر دارد طی مراسمی رسمی از  علیرضا زاکانی، الیاس نادران و احمد توکلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پاس تلاش، پیگیری و مبارزه مجدّانه با مفاسد اقتصادی تجلیل نماید.

به گفته شکیبایی این برنامه فردا سه شنبه هفتم بهمن ماه ساعت 10 تا 12 صبح با حضور روزنامه نگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دانشجویان و نمایندگان رسانه ها برگزار می شود.

سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان همچنین افزود: در این مراسم علاوه بر تقدیر از شخصیت‌های سیاسی فعال در مبارزه با مفاسد اقتصادی، از رسانه‌هایی که به دلیل افشاگری در خصوص محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری سابق با اقدامات ایذایی حقوقی و سیاسی وی و اطرافیانش مواجه شدند، نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی گفت: از نمایندگان کلیه رسانه‌ها دعوت می‌کنیم در این مراسم فردا حضور بهم رسانند.

شکیبایی با بیان اینکه حضور نمایندگان رسانه ها برای پوشش این مراسم آزاد است، گفت: در این مراسم آقایان زاکانی، نادران و توکلی به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهند گفت./ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴