تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۸۴۲۳۲
استاندار مازندران از افتتاح هم‎زمان 10 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر، در نخستین روز دهه فجر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
افتتاح هم‌زمان 10 هزار واحد مسكونی مسكن مهر در مازندران
به گزارش بلاغ، ربیع فلاح در نشست خبری كه به مناسبت سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: حدود هزار و 300 میلیارد تومان در سال 94 پیش بینی اعتبار برای اجرای طرح های مختلف عمرانی، زیرساختی و فرهنگی داریم.

وی افزود: احیای زغال سنگ البرز با جذب اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در سال 93 از اقدامات موفقیت‌آمیز در استان مازندران بوده است.

استاندار مازندران به اجرای طرح‎های آب و فاضلاب‌ در شهرهای آمل، قائم‌شهر، محمودآباد، تنکابن و رامسر اشاره كرد و اذعان داشت: 20 میلیون یورو برای سرمایه‌گذاری در حوزه برق و 350 میلیارد تومان در هفت طرح نیروگاهی در استان برای سال آینده پیش بینی و هماهنگ شده است.

فلاح ابراز كرد: تاكنون رقمی بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد تومان برای اجرای طرح‎های مختلف در مازندران، برای سال 94 پیش بینی و قرارداد بسته شده است.

وی یکی از محورهای مغفول‎مانده توسعه استان را مقوله گردشگری دریایی دانست و تصریح کرد: اسکله‌های چندمنظوره گردشگری، تولیدی برای توسعه گردشگری دریایی در سواحل استان ایجاد می‎شود و در پی آن هستیم تا مردم دریا را برای تفریح انتخاب كنند.

استاندار مازندران اضافه کرد: در این راستا و در جهت توسعه گردشگری در استان، هماهنگی هایی صورت گرفته تا موسسان هتل‎ها بتوانند از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده کنند.

این مسئول گفت: هم‎زمان با ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی 1385 پروژه با اعتباری بالغ بر 648 میلیارد تومان در مازندران مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد.

فلاح از افتتاح هم‎زمان 10 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر، در نخستین روز دهه فجر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در مازندران خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴