تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۷۵۶۹۲
مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در دادسرا متوجه شدند که کار سیاسی برای ادامه فعالیت در این باشگاه به عنوان مدیرعامل تمام شده است و باید به دنبال یک مدیر جدید باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، روز یکشنبه هفته جاری بود که حسین کلانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه بهروز منتقمی سرپرست پیشین این باشگاه به دادسرا مراجعه کردند تا درباره مسائل گوناگون و مرتبط به بازداشت حمیدرضا سیاسی توضیحاتی ارائه بدهند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از حضور در دادسرا تاکید داشتند که سیاسی مدیرعامل باشگاه باقی خواهد ماند و در صورت آزاد شدن مشکلی برای ادامه کار ندارد. آنها حتی بعد از جلسه در دادسرا هم بر این موضع خود پافشاری و در جلسه مجمع، بر حمایت از حمیدرضا سیاسی تاکید کردند.

با این حال به نظر می‌رسد این حمایت‌ها ظاهری بوده و قرار نیست سیاسی حتی بعد از آزادی از زندان اوین مدیرعامل پرسپولیس باقی بماند. این موضوع در همان جلسه بهروز منتقمی و حسین کلانی در دادسرا به آنها منتقل شده و به آنها گفته شده است پرسپولیس باید به دنبال مدیرعامل جدید دیگری باشند چرا که سیاسی دیگر نمی‌تواند به عنوان مدیر فعالیت کند.

شرایط مبهم باشگاه پرسپولیس در طول 10 روز گذشته با توجه به از دست دادن زمان برای نقل و انتقالات نیم فصل و همچنین مشکل ادامه دار حمیدرضا سیاسی وزارت ورزش را بر آن داشت تا روز گذشته یکبار دیگر با بهروز منتقمی جلسه‌ای با برگزار کند. گفته می‌شود منتقمی موقتا به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب خواهد شد تا امور جاری را رتق و فتق کند و سپس در یک زمان مناسب‌تر، مدیرعامل باشگاه معرفی شود.

با این حساب، باید منتظر چندمین موج تغییر در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم بود چرا که حسین کلانی بارها تاکید کرده بود در صورت آزادنشدن سیاسی تا پایان این هفته به همراه یکی، دو نفر دیگر از اعضای هیات مدیره از سمت خود استعفا خواهند داد تا افراد دیگری جای آنها را بگیرند./آ
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰