وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد گفت: اینکه نظام اسلامی با فردی در جایگاه معاون اولی رئیس جمهوری برخورد می‌کند، نشان‌دهنده قدرت و عزم نظام در برخورد با مفاسد در هر جایگاه و یا وابسته به هر جناح و یا خانواده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدحسین صفارهرندی امروز، طی نشستی اظهار کرد: انقلاب آنچنان ظرفیت دارد که کسانی به غفلت تبدیل به معاون اول رئیس جمهور شد، او را به‌خاطر خطاهایش محاکمه، جریمه و به زندان می‌اندازند، این از عظمت انقلاب است که با مفسدین در هر جایگاهی باشند، بدون تعارف برخورد می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد با بیان اینکه رحیمی با تفکر احمدی‌نژاد تناسبی نداشت، تاکید کرد: بنده بارها به آقای احمدی‌نژاد تذکر دادم که کسی که به‌عنوان معاون پارلمانی (در آن زمان رحیمی معاون پارلمانی احمدی‎نژاد بود) انتخاب کردید، اصلاً در هر دو مرحله انتخابات ۸۴ به شما رأی نداده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی به آقای احمدی‌نژاد می‌گفتیم: «چرا آدمی [مشایی] که گذشته‌اش معلوم است و در هر پستی که به عهده داشته، مشکلی داشته؟» می گفت: «افراد موثق به من گفتند.» وقتی پیگیری کردیم که موثق‌ترین کسی که مشایی را به احمدی‌نژاد معرفی کرده چه کسی بوده، خود احمدی‌نژاد گفت: «رحیمی بوده است.»

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: اینکه نظام اسلامی با فردی در جایگاه معاون اولی رئیس جمهوری برخورد می‌کند، نشان‌دهنده قدرت و عزم نظام در برخورد با مفاسد در هر جایگاه و یا وابسته به هر جناح و یا خانواده است.

وی با تاکید بر اینکه صرف آلوده شدن یک نفر در رده‌های بالای مدیریتی نشان دهنده تباهی حکومت نیست، بیان کرد: علامت خرابی یک حکومت این است که حکومت چشم خود را در برابر فساد صاحب نفوذان ببندد و به‌جای برخورد با آنها ملاحظه جایگاه و یا وابستگی خانوادگی آنها را کند.
منبع : deztoday.ir
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴