تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۶۰۱۸۴
مديرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان قصد به خدمت گرفتن دروازه بان ديگري را ندارد چرا که در حال حاضر 4 دروازه بان آماده داريم.
۰
plusresetminus
سعید آذری در ارتباط با برخی شایعات مطرح شده در ارتباط با جذب دروازه بان توسط این تیم یا در نظر داشتن گلر خاصی برای افزوده شدن به جمع دروازه بانان ذوب آهن گفت: ما از چهار دروازه بان خوب بهره می بریم. رشید مظاهری که در بازیهای اخیر بسیار خوب ظاهر شده است و دردیدار بااستقلال هم نشان داد چه کیفیتهای بالایی دارد. محمدباقر صادقی یکی از دروازه بانان خوب فوتبال ایران است که در کنار ما حضور دارد. پیمان سلمانی گلر سوم تیم هم یکی از چهره های آماده ماست و حتی گلر چهارم جوان تیم ما که در تیم ملی جوانان نیز حضور دارد نشان داده است از فرم خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: گلرهای ما زیر نظر داود فنایی مربی خوب دروازه بانهای ما هر روز پیشرفت می کنند. با داشتن این دروازه بانها ما در حال حاضر گزینه جذب دروازه بان دیگری را بررسی نمی کنیم و شایعاتی که در این زمینه و به خصوص در مورد جذب سوشا مکانی مطرح می شود صحت ندارد.

وی در پایان گفت: چنین صحبتهایی در این برهه از فصل تنها برای ایجاد جنگ روانی و حاشیه ای پیش از دیدارهای باقیمانده لیگ و حذفی تا نیم فصل و برای به هم ریختن تمرکز بازیکنان ذوب آهن است.
منبع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما