تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۵۹۸۳۴
فرمانده انتظامی آمل در راستای حفظ بیت المال و بازگشت اراضی تصرف شده گفت و بیان داشت: با تخریب بنا های غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی، ۱۰ هکتار از زمین های تصرف شده از دست زمین خواران و سود جویان باز پس گرفته شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم  گفت:حکم خلع ید و آزاد سازی ۱۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در روستای زیارو اجرا شد.

وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به موقعیت شهرستان آمل و قرار گرفتن در مسیر تردد هموطنان از استان تهران به استان های شمالی کشور و وجود منابع طبیعی ارزشمند، همواره سودجویان درصدد تبدیل اراضی ملی و طبیعی روستاهای این شهرستان هستند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: روستای زیارو یکی از مناطق مورد توجه سودجویان است که این افراد با تغییر کاربری و انجام ساخت و ساز های غیر مجاز چهره طبیعی این روستا را خراب کردند.

گنجیان در راستای حفظ بیت المال و بازگشت اراضی تصرف شده گفت و بیان داشت: با هماهنگی و حضور نماینده دادستانی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، حکم صادره از سوی مرجع قضایی و تخریب بنا های غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی، ۱۰ هکتار از زمین های تصرف شده از دست زمین خواران و سود جویان باز پس گرفته شد./ع

منبع : سفیرهراز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴