تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۵۶۶۸۴
مدافع تیم فوتبال صبای‌قم با اشاره به عدم پرداخت مطالبات این فصل‌شان اظهار کرد: درحال حاضر که هفته سیزدهم هستیم هزار تومان از باشگاه نگرفته‌ایم.
۰
plusresetminus
بلاغ- مسعود حق‌جو در مورد شرایط صبا گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر روحی کاملا آماده هستیم اما مسائل مالی بازیکنان را اذیت می‌کند که بعید می‌دانم روی بازی‌های ما تاثیر گذار باشد.

مدافع صبای‌قم خاطر نشان کرد: بار فنی تیم ما خوب است و ان‌شاالله در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم. بازی‌هایی که امتیاز از دست دادیم می‌توانستیم برنده باشیم ولی با بدشانسی مواجه شدیم.

حق‌جو با بیان اینکه ادامه روند خوب ما در لیگ بستگی به خیلی از مسائل دارد عنوان داشت: یکی از آنها مشکلات مالی و روحی- روانی است و این مهم‌ترین بحث ماست. ماشاالله در فوتبال ما هرکس دلش برای مصاحبه تنگ می‌شود می‌آید فوتبال و بازیکنان را می‌کوبد که فلان قدر پول می‌گیرند، ولی در حال حاضر که هفته سیزدهم هستیم حتی هزار تومان هم از باشگاه نگرفته‌ایم. بالاخره ما هم مشکلات و زندگی داریم.

وی خاطر نشان کرد: به ما گفته‌اند بحث مالی شما درست می‌شود، اما تاریخی نداده‌اند. ما چک یکم آبان را داریم که پاس نشده است. از مسئولان نیز تنها آقای جهان‌بینی دنبال پول است. پیش از فصل همه آقایان حرف از حمایت همه جانبه بعد از انتقال تیم به قم و امکانات برای سهمیه گرفتن در آسیا می‌زنند اما فعلا کسی را ندیدیم. فقط آقای جهان‌بینی در تکاپو است که مشکلات را برطرف کند.

بازیکن صبای‌قم تاکید داشت: هیچ وقت این را به خود نگفته‌ام اگر پول ندهند خوب بازی نمی‌کنم و این را نمی‌گویم مشکلات مالی روی کار فنی تاثیر گذار است، اما واقعا در روحیه بازیکنان نقش دارد. وقتی ما نتوانیم مسائل مالی زندگی شخصی خود را حل کنیم مطمئنا فکرمان مشغول می‌شود./آ
منبع : ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴