تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۷۵۶۷۳
این اتفاق در حالی رخ داده است که این معلم فلسفه در گذشته نیز بارها مرتکب این اقدامات شده است و چندین بار دانش‌آموزانی که چهره مذهبی داشته‌اند، مورد توهین وی قرار می گرفتند.
۰
plusresetminus
ضرب‌وشتم توسط معلم معلوم‌الحال و اخراج دانش‎آموز از مدرسه!
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، مدتی پیش در یکی از دبیرستان‌های مطرح بابلسر اتفاقی تلخ رخ داد که می‌توان آن را نتیجه بی‌توجهی مسئولان این مدرسه دانست.

یکی از دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان پس از سوال پرسیدن از معلم فلسفه، از سوی وی مورد الفاظ رکیک قرار می گیرد.

این معلم که تکراری بودن سوال دانش‌آموز را دلیلی بر توهین خود به دانش‌آموز می‌داند، پس از بحث با این دانش آموز 18 ساله، وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

"علیرضا" پس از آنکه از سوی معلم خود مورد جرح قرار می‌گیرد، از کلاس خارج شده و به نشانه اعتراض نزد مسئولان مدرسه می‌رود، اما مسئولان مدرسه در برابر اقدام غیراخلاقی این معلم سکوت کرده و اعتراض این جوان، مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

غرور جوانی تا آنجا "علیرضا" را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که بی‌توجهی مسئولان مدرسه کافی است تا وی از مدرسه خارج شده و پس از تهیه چاقو به قصد زدن معلم به مدرسه بازگردد.

اگر هوشیاری تعدادی از همکلاسی‌های "علیرضا" نبود و قبل از رسیدن وی به اتاق دبیران مانع وی نشده بودند، شاید اکنون اتفاق تلخ‌‌تری رخ داده بود.

این اتفاق در حالی رخ داده است که این معلم فلسفه در گذشته نیز بارها مرتکب این اقدامات شده است و چندین بار دانش‌آموزانی که چهره مذهبی داشته‌اند، مورد توهین وی قرار می گرفتند.

حال سوال اصلی اینجاست، آیا دبیرستانی که همواره طی سالیان گذشته حساسیت خاصی در جذب معلمان و دانش آموزان به خرج می داد، محل حضور افرادی است که ارزش‌ها را زیر سوال می‌برند؟!

آیا هنوز هم باید با تنبیه بدنی و کتک دانش‌آموزان تربیت شوند؟!

آیا مسئولان آموزش و پرورش بابلسر، همانند مسئولان این دبیرستان قصد سکوت دارند؟!

"علیرضا" درحالی این روزها در مدرسه حاضر نمی‌شود که این معلم فلسفه همچنان در دبیرستان مشغول به تدریس است!

قطعاً اگر آینده این دانش‌آموز به تباهی کشیده شود، مسئولان ذی‌ربط نیز مقصر خواهند بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما