تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸
کد مطلب : ۶۰۱۲۹
فرماندار بابل با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتری باید بر روند پروژه‌های عمرانی داشته باشند، گفت: تا زمانی که مدیران برای کشور و نظام دل نسوزانند ما شاهد اجرای چنین پروژه‌های ناقصی هستیم.
۰
plusresetminus
مدیران دولت برای اجرای پروژه‌ها دل نمی‌سوزانند
به ‌گزارش بلاغ، رجب ملایی پنج‌شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی بابل، اظهار داشت: با اجرای پروژه‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد مخالفیم و از دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم در صورت عدم رعایت این اصل مهم، از اجرای پروژه خودداری کنند.

وی افزود: با جلوگیری از اجرا، هم فرصت اجرای پروژه‌ها به دستگاه‌های موفق داده می‌شود و هم اعتبار کشور به هدر نمی‌رود.

فرماندار بابل با عنوان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف به ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی، نیاز ریالی و موانع موجود در مسیر اجرای پروژه به فرمانداری هستند، تصریح کرد: با این کار نظارت دقیقی در روند اجرای پروژه‌ها صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در بعضی مواقع پروژه‌هایی داشتیم که تنها بعد از گذشت چند هفته بعد افتتاح شاهد از بین رفتن تسهیلات آن بودیم، خاطرنشان کرد: این ناشی از اجرای غیرمسئولانه پروژه‌ها است.

ملایی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتری باید بر روند پروژه‌های عمرانی داشته باشند، گفت: تا زمانی که مدیران برای کشور و نظام دل نسوزانند ما شاهد اجرای چنین پروژه‌های ناقصی هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴