تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۵۶۵۷۵
تیم محبوب انزلی‌چی‌ها در رتبه پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار دارد و وضعیت مساعدی ندارد اما حسین ماهینی معتقد است این تیم در دور برگشت می تواند شرایط ایده آلی را بدست آورد.
۰
plusresetminus
بلاغ- چند ماهی است بحث دیگری به مباحث فوتبال کشور اضافه شده و آن استفاده برخی بازیکنان از مدارک جعلی برای دریافت کارت معافیت بوده است. موضوعی که حرف و حدیث های فراوانی را به همراه داشت و در این بین نام برخی از بازیکنان ملی پوش هم دیده شد. بازیکنانی که در جام جهانی هم حضور داشته اند.

حسین ماهینی یکی از بازیکنانی بود که مشکل کارت معافیت وی حاشیه های زیادی را به همراه داشت. در حالی که هر 4 تیم نظامی کشور بدنبال استفاده از این بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس بودند وی سرانجام به ملوان پیوست. اگر چه ماهینی تمایلی نداشت در مورد مساله کارت معافیتش صحبت کند اما پاسخگوی برخی سوالات بود.

وی دلیل حضورش را در این تیم امریه نظامی اعلام کرده است. تیم محبوب انزلی‌چی‌ها در رتبه پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار دارد و وضعیت مساعدی ندارد اما حسین ماهینی معتقد است این تیم در دور برگشت بازیها می تواند شرایط ایده آلی را بدست آورد.

 چرا از بین چهار تیم نظامی به ملوان پیوستید؟
  تراکتوری‌ها خواهان من بودند و با آنها صحبت کرده بودم ولی نظام وظیفه امریه من را برای باشگاه ملوان صادر کرد و به این تیم پیوستم.

 شرایط ملوان چگونه است؟
ملوان تیم خوبی است. از دوستانی که در این تیم دارم در مورد وضعیت ملوان سوال کردم و احساس می‌کنم وضعیت خوبی خواهم داشت. این تیم با کمی تقویت می‌تواند در نیم فصل مسابقات همه چیز را تغییر دهد و وضعیت بهتری پیدا کند.

 یعنی وضعیت ملوان در جدول رده بندی بهتر خواهد شد؟
  ملوان می تواند برگ خوبی از زندگی مرا رقم بزند، در مدتی که در این تیم هستم بهترین بازی‌ها را برای ملوان انجام خواهم داد و تلاش می کنم مهره تاثیرگذاری باشم. جو این تیم خوب است و شرایط برای کار مهیاست./آ
منبع : روزنامه آرمان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴