تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۵۶۸۴۵
معرفت عاشورا حکم می کند تا مسئولان دلسوز نظام اسلامی در ایام محرم نسبت به پاسخگویی سال ها ظلم وستم به پیروان و عاشقان حضرت امام حسین بن علی (ع) که در فتنه ۸۸ ظهور جدیدی داشته اقدام نمایند و کسانی را که نقش عمده ای در برپایی این فتنه داشتند به صورت علنی محاکمه و به جزای خود برسند.
۰
plusresetminus
تحریک فتنه‌گران توسط آقازاده معروف
به گزارش بلاغ، مهدی هاشمی رفسنجانی در صفحه فیسبوک خود تصویری از تمثال دست مبارک حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سخن معروف امام حسین (ع) مبنی بر اینکه "اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید" منتشر کرد.

در این عکس یک پارچه سبز به یکی از انگشتان بسته شده است که یاد اغتشاشات فتنه گران جنبش سبز در عاشورای ۸۸ را به ذهن می رساند!

شاید آقای هاشمی یادش رفته باشد ولی ما هنوز یادمان نرفته که فتنه گران سبز ۸۸ در عاشورای آن سال به "هتک حرمت مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) با ظواهری غیراسلامی و سوت و کف زدن در میان جمعیت، مقابله شدید مردم حاضر در دسته جات سوگواری با رفتارهای ساختارشکنانه و آشوب طلبانه و فحاشی با الفاظ رکیک به مردم عزادار پرداختند.

هنوز یادمان نرفته که در عاشورای ۸۸ گروهی از اغتشاشگران و فتنه گران با مشاهده برگزاری نماز ظهر عاشورا در هیئت "رهپویان آل طاها" در میدان جمهوری اسلامی به سمت عزاداران این هیئت هجوم آورده و به سمت آنها سنگ‌ پرتاب کردند، به گونه‌ای که تعدادی از نمازگزاران را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده و امام جماعت این هیئت را نیز مجروح کردند.

یادمان نرود که محرم درس سازش و مذاکره نمی دهد و اگر امام حسین (ع) بارها و بارها با دشمن گفتگو کرد، هدفی جز هدایت انسان های فریب خورده و نادان نداشت و تلاش می کرد تا انسان ها را از پرتگاه سقوط به بهشت جاویدان نائل گرداند و امروزه شاهد هستیم کسانی که از تعالیم روح بخش امام حسین(ع) درس آموخته اند، در دنیا عزیز و پیروزند.

امروز پس از ۱۴۰۰ سال هنوز هم هستند که در بزنگاه حساس، پشت ولی فقیه زمان خود را خالی می کنند اما دست از شعار ها و شعائر اسلامی حداقل به ظاهر برنمی دارند!

معرفت عاشورا حکم می کند تا مسئولان دلسوز نظام اسلامی در ایام محرم نسبت به پاسخگویی سال ها ظلم وستم به پیروان و عاشقان حضرت امام حسین بن علی (ع) که در فتنه ۸۸ ظهور جدیدی داشته اقدام نمایند و کسانی را که نقش عمده ای در برپایی این فتنه داشتند به صورت علنی محاکمه و به جزای خود برسند.

این حق مردم است که از مسئولان بخواهند برخورد با حامیان فتنه را به خاطر خیانت ها، اتهام زنی ها، آشوب طلبی ها، تحریک احساسات مردم، خسارات میلیاردی و متوقف کردن رشد سریع و جهش گونه اقتصادی سیاسی و علمی کشور در پنج سال گذشته مورد محاکمه و مجازات درخور قرار دهند، نه آنکه در ویلاها و گردشگری های کشور گذران عمر کنند و خود را طلبکار ملت هم بدانند.
منبع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
لطفا درج شود تشکر
عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس:
13 آبان روز غرور ملی است
عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان ماه روز غرور ملی است و فریاد «مرگ بر آمریکا» در این روز محکم‌تر است.





کمال علیپور امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه 13 آبان ماه روز استکبار‌ستیزی است، اظهار کرد: 13 آبان ماه روز غرور ملی است و تقارن این با روز عاشورا یادآور دوری از ذلت و همراهی با استکبار است.

وی با بیان اینکه کربلا و عاشورا می‌تواند هر زمان و هر مکان مورد توجه قرار گیرد، افزود: بصیرت و آگاهی و آشنایی با اهداف قیام امام حسین (ع) باعث استکبار‌ستیزی می‌شود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امسال ایستادگی مردم در برابر استکبار جهانی با وضوح بیشتری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال، علاوه بر بیان مظلومیت امام حسین (ع‌، شعار مرگ‌بر آمریکا نیز محکم‌تر فریاد می‌شود.

وی با انتقاد از برخی سخنان مشاور وزیر امور خارجه ادامه داد: انتظار می‌رود مشاور وزارتخانه مهم خارجه حساسیت بیشتری درباره مسائل داشته باشند و یک کودک هم درباره جنایات آمریکا بر علیه ایران آگاهی دارد.

علیپور به برخی از جنایات آمریکا بر علیه ایران اشاره و بیان داشت: حمایت مستقیم از جنگ تحمیلی، انواع تحریم‌ها، ترور دانشمندان و مسئولان نظام اسلامی برخی از جنایات آمریکا بر علیه ایران است.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران قوی هستند و در برابر استکبار جهانی مقاومت می‌کنند
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴