محتوای جلسه اصلاح‌طلبان مازندران در حضور موسوی لاری

کتک‌کاری، فحاشی و درخواست رفع حصر برای سران فتنه

تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۷۳۶۷۵
۰
plusresetminus
کتک‌کاری، فحاشی و درخواست رفع حصر برای سران فتنه
به گزارش بلاغ، مراسم انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان صبح جمعه در سالن پیامبر اعظم دانشگاه علوم و پزشکی مازندران که با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد، اما برخی از رسانه‌های منتسب به این جریان به انعکاس این مراسم پرداختند، وارش نوشت:

مراسم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، مراسم با همان نظم پیش می‌رفت و شعارهای حماسی، پخش نماهنگ‌هایی از چهره‌های برجسته اصلاحات و پخش برخی بروشورها، فضا را کاملاً حزبی کرده بود.

با سخنرانی موسوی لاری که خواستار تعویق رأی گیری و عقب افتادن انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران شد، به ناگاه قلیان و هیجان مراسم بالا گرفت.

گویا داوود کشاورزیان استاندار اسبق مازندران و معاون فعلی وزیر راه از عدم حضور همه طیف ها در این مراسم گلایه داشت و با انتقال این نقد به موسوی لاری زمینه این پیشنهاد را فراهم آورد.

این پیشنهاد با مخالفت شدید لوئی جرگه مشورتی اصلاح طلبان مواجه شد و کار را به جایی رساند که برخی از افراد در سالن با یکدیگر درگیر شده و برای دقایقی سالن مراسم را به صحنه جنگ های گلادیاتوری بدل کردند.

کتک کاری برخی از اعضا به همراه فحش های ناپسند، جلسه را کاملاً از رسمیت انداخت.

بزرگان اصلاحات مازندران با مشاهده این وضعیت به یک رایزنی فوری دست زدند و در نهایت به سختی وضعیت را کنترل کرده و جلسه را ادامه دادند و پذیرفتند که روند رأی گیری تغییر کرده و برخی از اعضای غائب توسط اعضای حاضر و هم‌فکرشان در انتخابات شرکت کنند.

در قسمتی از مراسم یک شیخ اصلاحاتی مازندرانی که کارنامه‎اش برای همه روشن است، با قرائت فرازی از سخنان رئیس‌جمهور در مراسم تحليف اظهار داشت: از دكتر روحانی می خواهيم كه با روی كار آمدن شايستگان، برچيدن مديران اتوبوسی، اصلاح مديريت عالی وزرات كشور، افشای هشت سال اختلاس اموال بيت المال و حصر ميرحسين موسوی، مهدی كروبی و زهرا رهنورد به خواسته های مردم پاسخ دهد.

همچنین مهندسی انتخابات و دعوت از افراد منتسب به ستاد انتخاباتی قالیباف و تنی چند از نمایندگان اصولگرای مجلس نیز باعث اعتراض عده ای شده بود، یکی از مدعوین غرب استان با فریاد گفت: «فرد شناخته شده و منتسب به رحیم مشایی در جلسه اصلاح طلبان چه می‌کند؟»

در نهایت انتخابات این شورا برگزار شد و ۳۲ عضو مورد نظر انتخاب شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
مهدی
متاسفانه قدرت طلبی و بی تدبیری و تند روی در بین مراسم خصوصی خود اصلاح طلبا موج میزنه خشونت طلبی شما در فتنه 88 یادمون نمیره
feedback
بابا با تدبیر صلح طلب جایزه صلح نوبل
feedback
آقاي عزيز دموكراسي يعني همين، يعني تضارب آراء، نه اينكه هرچي دستور بدن.
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴