در حاشیه اظهارات اخیر ربیع فلاح

انتقاد صحیح از انتقاد استاندار مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۸۲۹۵۴
استاندار مازندران از تجاوز به بستر رودخانه‌ها و تغییر اکوسیستم طبیعی استان که موجب بروز خسارت‌های میلیاردی ناشی از بروز سیل‌های متعدد به مازندران می‌شود، انتقاد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ربیع فلاح در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‎المال از تعدی به حریم و بستر رودخانه‎ها و برداشت‌های بی‎قاعده و غیرقانونی از آنها انتقاد کرد و اظهار داشت: خسارت‎های میلیاردی ناشی از بروز سیل‎های متعدد در مازندران، به دلیل تجاوز به بستر رودخانه‎ها و تغییر اکوسیستم طبیعی این استان است.

وی شدت یافتن تجاوز به بستر رودخانه‎ها و منابع طبیعی را به واسطه سهل‎انگاری در برخورد جدی با متجاوزان دانست و افزود: نباید طوری برخورد کنیم که ناگهان قیمت شن و ماسه در استان افزایش یابد.

استاندار مازندران در این جلسه که با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی استان باید به کمک مدیران مربوطه در این ارتباط بیایند.

نکته در خور توجه و قابل نقد به انتقاد استاندار، جایگاه پاسخگویی وی به عنوان نماینده عالی دولت در استان است که با پیگیری مستمر و موثر، باید جلوی این تجاوزات به حریم رودخانه‎ها و منابع طبیعی را بگیرند تا به سیل انتقادهای موجود در این زمینه جوابگو باشند نه اینکه خود منتقد وضع موجود باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴