تصمیم چه خواهد بود؟!

توپ فتنه زدایی در زمین مجلس!

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۵۶۳۲۲
آیا رئیس جمهور محترم با علم به ماهیت فرد معرفی شده، در صدد رهایی از فشارهای تندروهای موسوم به اصلاح طلب و قرار دادن توپ ردّ صلاحیت در زمین مجلس است؟
۰
plusresetminus
توپ فتنه زدایی در زمین مجلس!

بلاغ- یکبار و برای همیشه تکلیف خود با این اصل واضح و بدون ابهام را مشخص کنیم تا ناچار نشویم دائم خود را با صغرا و کبرا کردن های زائد به مشکل اندازیم و جوّ جامعه را برهم زنیم و تشویش را جایگزین امنیت روانی مردم کنیم.

صرف‌نظر از همه مسائلی که پیرامون فتنه سال 88 و سران حامیان آن جریان وجود دارد و در جای خود واقعاً جای بحث است، بازشویی چشم برای "به بینی" این نکته فوق العاده مهم و اساسی است که آیا به عنوان یک مسلمان ولایی معتقد، نباید آنچه را که عالی ترین مرجع دینی و حکومتی ما به عنوان نائب امام زمان(عج) و مشروعیت بخش نظام حکومتی و سیاسی کشورمان اعلام می کنند، هر یک از ما، اعم از مسئول دولتی و غیره، مکلف به اجرای آن به دور از هر حرف و حدیثی هستیم؟!

علاوه بر وظیفه شهروندی در لزوم اجرای قوانین و مقررات بویژه قانون اساسی، نوع نگاه دینی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی که در رأس آنها "ولایت فقیه" قرار دارد، ایجاب می کند تا همگان به خصوص مسئولان و مقدم بر همه آنها دولت مردان تراز اول کشور همه اندیشه و اعمال خود را با شاقول ولایت تنظیم کنند و از خود در مقابل"نص" ، "اجتهاد" نکنند.

اینکه مقام معظم رهبری "جریان فتنه" را از خطوط قرمز غیر قابل عدول و عبور کشور ذکر فرموده و همواره بر آن تأکید کرده اند که جای هیچ تردیدی وجود ندارد.

مردم غیور و متدین ایران اسلامی طی چند دهه اخیر، مکرر تعهد مندی مطلق خود به اوامر و نواهی ولی فقیه را به اثبات رسانده و معیار ارزیابی و ارزش دهی به دولت ها را مقید به میزان اطاعت پذیری دولت ها نسبت به این وجوب استراتژیک قرار داده اند و طرفه اینکه دولت ها علیرغم چنین آگاهی، بازهم دچار زیگزاگ و برخوردهای سیاسی و جناحی با این موضوع حیاتی می شوند.

انتظار عموم جامعه از دولت، مراقبت لحظه به لحظه و علی الدوام بر تأسی از ولی امر مسلمین در تمام زمینه و صیانت از حدود و مرزهای اعلام شده از سوی رهبری است.

هر گونه موضع در شیب موافق با جریان فتنه با هر ادبیات و هر بهانه، در ذهن و خاطره ملت تیزهوش ایران باقی خواهد ماند و در هنگامه تصمیم های تعیین کننده به کار گرفته خواهد شد.

حال می خواهد این برخوردهای جانبدارانه با جریان فتنه از سوی هر شخص و شخصیتی و با بیان تزئین شده و مکتوم انجام شده باشد.

به راستی، جوسازی برای حذف حصر سران فتنه از سوی رسانه های همسوی با دولت و یا گسیل برخی از اعضای کابینه به دیدار یکی از سران فتنه و معرفی افرادی که در جریان فتنه فعال بودند، به مجلس برای احراز پست وزارت و راهیابی به کابینه و مقابله با تصمیم درست مجلس در برخورد با اصحاب فتنه و عدم پذیرش آنها برای رأی اعتماد و ...، چگونه قابل تحلیل با ارادت ورزی رئیس جمهور محترم نسبت به ولایت و مقام معظم رهبری دارد؟

آیا وقت آن فرا نرسیده تا با صداقت و صراحت، شفاف سازی در مراودات و مناسبات روزمره مان را دستمایه دلگرمی و اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی قرار دهیم؟

در آخرین اقدام رئیس جمهور محترم در معرفی آقای نیلی احمدآبادی که به دلیل فعالیت در جریان فتنه 88 نتوانست تائیدیه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای احراز ریاست دانشگاه تهران را به دست آورد، جهت اشغال جایگاه راهبردی وزارت علوم، آیا نشانه های رعایت دغدغه های رهبری و تعامل با مجلس به چشم می آید؟

آیا رئیس جمهور محترم با علم به ماهیت فرد معرفی شده، در صدد رهایی از فشارهای تندروهای موسوم به اصلاح طلب و قرار دادن توپ ردّ صلاحیت در زمین مجلس است؟

باید صبر کرد و تصمیم نمایندگان ملت ایران در التزام‌شان به خطوط قرمز را روز چهارشنبه شاهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴