تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۸۴۴۰۲
نويسندگان سايت سيدني مرنينگ هرالد استراليا بهترين هاي جام ملتها را انتخاب کرده اند که در اين سايت گل احسان حاج صفي به بحرين که اولين گل ايران در جام ملتهاي 2015 بود در بين بهترين گلهاي اين تورنمنت قرار گرفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،احسان حاج صفی بازیکن سپاهان بعد از جام ملت های آسیا برای اولین بار صحبت کرد و در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد، دوست دارد کی روش در تیم ملی ایران بماند. مصاحبه مفصل بازیکن ملی پوش سپاهان در خصوص بازی با استقلال و تیم ملی را می خوانید:

بازی با استقلال عالی بود

بازی با استقلال واقعا عالی بود و دو تیم فرصت های صد در صد گل داشتند. ما فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما استفاده نکردیم و روی اشتباه خودمان گل دوم را خوردیم. ما در این بازی مستحق باخت نبودیم و مساوی برای هر دو تیم نتیجه عادلانه ای بود. بازی که عالی بود و دو تیم فوتبال زیبایی را نشان دادند و هیچ تیمی زیر توپ نزد. البته دو تیم به خاطر تمرینات بدنسازی بدن هایشان خسته بود چون در این مدت تمرینات بدنسازی انجام داده بودند. به هر حال مردم از فوتبال لذت بردند.

مشکلی با فخرالدینی نداشتم

من با میلاد فخرالدینی مشکلی در بازی نداشتم و اتفاقا یک سال و نیم در تراکتور با هم بازی کردیم و روزهای خوبی داشتیم. میلاد دوست خوب من است. به هر حال در زمین باید با همدیگر رقابت کنیم و یک درگیریهایی پیش می آید . هم میلاد و هم من در زمین محکم بازی می کنیم و این برخوردها عادی است. من هم قبول دارم بد روی پای میلاد رفتم و حتی کارت هم گرفتم.حتی از او عذرخواهی کردم به هر حال فوتبال همین است.

داور آن بلا را سر ما آورد

خداراشکر که در بازی اول جام ملت های آسیا مقابل بحرین گل زدم. ما جام را خیلی خوب شروع کردیم و در بازی با بحرین عالی کار کردیم. مثل جام ملت های قبلی از گروه مان بالا آمدیم و 9 امتیاز گرفتیم. تمام تیم ها روی ایران حساب دیگری باز کرده کرده بودند و ما هم دوست داشتیم به عراق بخوریم تا راحت تر صعود کنیم. اگر آن بلا سرمان نمی آمد می توانستیم 3 ، 4 گل به عراق بزنیم و واقعا بعد از گلی که زدیم از ما ترسیده بودند.

کره بعد از حذف ما جشن گرفت

صد در صد نتیجه در تورنمنت های بزرگ مهم است. به هر حال همیشه انتقاد و حمایت وجود دارد اما باید نتیجه گرفت تا صعود کرد. البته اگر داور در بازی با عراق این کار را نمی کرد راحت می توانستیم صعود کنیم و فکر کنم وقتی حذف شدیم کره جنوبی جشن گرفت و خوشحال شد به عراق خورد. به هر حال قسمت نبود ولی اگر آن اتفاقات نمی افتاد ما می توانستیم صعود کنیم.

جنگیدیم و مردم راضی بودند

ما از مردم عذرخواهی می کنیم و واقعا شرمنده هستیم. در بازی با عراق 10 نفره با جان و دل بازی کردیم و واقعا جنگیدیم و نمی خواستیم حذف شویم . داور این بلا را سرما آورد و حتی چند خطای بازیکنان عراقی را نگرفت. در پنالتی هم شانس دخیل است اما واقعا بازی کردن در آن شرایط خیلی سخت بود. چون ما با جان و دل جنگیدیم و مایه گذاشتیم مردم این تیم را دوست داشتند و از تیم ملی راضی بودند.

مشکلی با بازی در دفاع چپ نداشتم

من قبل از این هم در پست دفاع چپ بازی کردم و در بازی با کره جنوبی که دوستانه هم بود در پست دفاع چپ بازی کردم و در بازی با عراق هم بعد از اخراج پولادی دفاع چپ بازی کردم و مشکل خاصی نداشتم.

ملی پوشان از کی روش راضی هستند

همیشه موافق و مخالف وجود دارد . اما کی روش در تیم ملی خیلی خوب کار کرده و نظم و دیسیبلین خوبی در تیم ملی برقرار کرده. بازیکنان تیم ملی از کی روش راضی هستند و من هم او را دوست دارم. واقعا دوست دارم در تیم ملی بماند و در این 4 سال شناخت خیلی خوبی از فوتبال ما پیدا کرده. او بازیکنان جوان خوبی در تیم ملی آورده و در آینده می تواند تغییر نسل دهد و بتواند در جام جهانی بعدی تیم یکدستی به بازی ها بفرستد.

کی روش عاشق ایران است

کی روش از لحاظ روحی و روانی انسان قوی است و می تواند با تمام انتقادها و جوی که راه افتاده کنار بیاید. او آدمی نیست که با چیزها نتواند کار کند و برای او حل کردن تمام این مسائل مثل آب خوردن است. تمام بچه ها از کی روش راضی هستند و حمایت کردند.من هم از او حمایت می کنم و دوست دارم در تیم ملی بماند.همیشه جو ایران همین بود و وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد مدام انتقاد می کنند . اما تا کی می خواهند انتقاد کنن؟ به هر حال این حرف ها باید تمام شود و کی روش هم باید بماند. کی روش عاشق تیم ملی و ایران است و روی ایران غیرت دارد. همه دیدند که او چقدر به ایران تعصب دارد./ع
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰