تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۷۳۸۲۸
طی چند روز اخیر دو درگیری در ساری و یک درگیری در محمودآباد از سوی اراذل و اوباش به صورت گروهی شکل گرفت که کمی به امنیت حاکم در مازندران خدشه وارد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پس از انتصاب سردار مسعود جعفری‌نسب «فرمانده انتظامی مازندران»، با تدابیری که از سوی این فرمانده صورت گرفت، آمار خلاف و بزهکاری در این استان به شدت کاهش یافت و همچنین به اراذل و اوباش به هیچ وجه اجازه نفس کشیدن داده نشد، به طوری که چند ماهی از آغاز به کار جعفری‌نسب نگذشت که وی به عنوان فرمانده نمونه کشور معرفی شد.

طی چند روز اخیر دو درگیری در ساری و یک درگیری در محمودآباد از سوی اراذل و اوباش به صورت گروهی شکل گرفت که کمی به امنیت حاکم در مازندران خدشه وارد کرد.

روز ۱۳ آذر، در منطقه پشت هتل مازندران شهرستان ساری، از سوی ۶ تن از اراذل و اوباش منطقه که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، یک پیرمرد ۶۱ ساله مورد ضرب و شتم شدید با سلاح سرد قرار گرفت که با حضور پلیس درگیری پایان یافت و این پیرمرد روانه بیمارستان شد.

فردای آن روز «۱۴ آذر» هم ۶ تن از اراذل و اوباش دیگر در منطقه پشت کوی اتحاد شهرستان ساری به یک پدر و پسر حمله کردند که پدر از شدت جراحات وارده، جان باخت و پسر در بیمارستان بستری است.

همچنین در همین روز، درگیری شدید با تیراندازی بین اراذل و اوباش عزت آباد شهرستان نور و جعفرآباد شهرستان محمودآباد اتفاق افتاد.

مردم مازندران ضمن تشکر از زحمات فرمانده انتظامی استان خواستار برخورد شدید خادمان نیروی انتظامی در مقابل برهم‌زنندگان آسایش مردم هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴