انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران با حضور موسوی لاری صبح امروز در سالن پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، در دعوتنامه این شورا که در اختیار برخی از اعضا قرار گرفت، آمده است: پیرو مصوبه نخبگان و نمایندگان اصلاحات استان مازندران در جماران درباره راه‌اندازی مجمع اصلاح‌طلبان مازندران انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان مازندران و گردهمایی سراسری اصلاح‌طلبان مازندران برگزار می‌شود.
۱
plusresetminus
کجای کارتان می‌لنگد که از رسانه‌‌ها گریزانید؟/از سهم‌خواهی‌های انتخاباتی تا به چالش کشاندن مدیریت استان
به گزارش بلاغ، یکی از نکات مرسوم در برگزاری همایش‌ها رسانه‌ای کردن موضوعات مختلف آن است و حتی برخی از مجریان همایش‌ها، زمینه برگزاری کنفرانس‎های خبری را نیز تدارک می‌ بینند و تلاش دارند زوایای مختلف ابعاد برگزاری همایش را اطلاع‌رسانی کنند تا افکار عمومی را به سمت و سوی اهداف‌شان هدایت کنند.

همایش اصلاح‌طلبان در حالی در ساری برگزار شد که تدارکی برای حضور رسانه‌ها اندیشیده نشد و مجریان این همایش قاطعانه از حضور اصحاب رسانه ممانعت به عمل می‌آوردند.

چه اتفاقی قرار است در این جلسه رخ دهد یا چه حرف‌هایی زده شود که مانع از حضور رسانه‌ها می شوند؟!

برگزاری چنین جلساتی مخفی ذهن را به این سو متمایل می‌کند که این افراطیون اصلاحات همچنان بر مواضع انحرافی خویش ثابت‌قدم هستند و در اینگونه جلسات تلاش دارند به همین موارد دامن بزنند.

اگر این‌ها برنامه‌های راهبردی برای نظام داشته باشند، قطعاً مورد پذیرش جامعه است و مورد استقبال قرار می‌گیرد و اتفاقاً نیاز به رسانه‌ای شدن هم دارد، اگر غیر از این باشد که برگزاری این جلسات در استان مازندران، محلی از اعراب ندارد.

متاسفانه افراطیون اصلاحات و برخی از سران آنها در مازندران نشان دادند که تنها به فکر منافع و اهداف و همچنان به دنبال سهم‌خواهی‌های انتخاباتی خویش هستند و ادامه برگزاری این جلسات  با عناوین مختلف نیز در راستای پیگیری همان مطالبات است.

این افراد در استان مازندران به خوبی نشان دادند که اگر مسئولی در راستای اهداف آنها حرکت کند، فردی خوشنام و ذی‎صلاح است.

به عنوان نمونه برخی از افراطیون این حزب اخیراً در استان تلاش داشتند با مطرح کردن تغییر استاندار مازندران به نوعی مدیریت استان را به چالش بکشانند و به صورت علنی نشان دادند که فعالیت در این گروه و دسته را تنها برای حفظ منافع خود پیگیری می‌کنند.

ممانعت از حضور افراد مختلف در این همایش نشان از ضعف و ترس فعالیت این گروه و مواجه شدن افکار عمومی با صحبت‌ها و عقاید آنها دارد و خودشان نیز به این موضوع صحه گذاشتند که دیگرحرف‌ها، کردار و رفتار آنها خریدار ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴